logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Preparat wypierający wodę w poszyciu drzwi. Nietypowy problem...

Preparat wypierający wodę w poszyciu drzwi. Nietypowy problem...

Mam mały problem. W escorcie dorabiane były przez blacharza dolne poszycia drzwi - fragment od przetłoczenia w dół.
Problem polega na tym że blachy (zewnętrzna i wewnętrzna część drzwi) schodzą się zbyt nisko i woda, która wpada przez uszczelki drzwi nie odpływa. Do wysokości fabrycznych otworów odpływowych brakuje około 1 cm.
Nawiercenie nowych otworów odpada.
Pozostaje opcja wypełnienia profilu specyfikiem o właściwościach wypierających wodę. Jego warstwa musiałaby mieć około 1 cm i biec przez całą długość drzwi.
Najlepiej gdyby ten specyfik łaczył się z preparatem zabezpieczającym profile zamkniete, którego wlazło tam baaardzo dużo. Szkoda byłoby mi go zdrapować (również bardzo trudno) aby zmatowić powierzchnię pod nowy preparat...
Co robić..? Poradźcie.

Śmietan / 2008-09-14 23:27:59 /


Mój ojciec ma (hmm po weekendzie ... miał ale to już w innym wątku) Audi 80 '87 i te doły drzwi zalane były jakąś substancją, coś jakby guma. Efekt był taki, że te pachwiny nie widziały w życiu wilgoci i zdrowe były jak dzwon mimo 20 lat:)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-15 09:18:11 /


A czy nie da się tego zalać tym samym na co Capri Mk3 ma wklejone tylne szybki? Jest elastyczne i nie przepuszcza wody... Jakbyś dokładnie tym zalał Śmietan, to może by pomogło..

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 13:17:13 /


A cóż to za specyfik? Nie wiem, generalnie mały odzew na moje wołanie o pomoc. Nikt nie wie..?

Śmietan / 2008-09-16 13:34:46 /


nie rób tego klejem. Jak nie zakleisz dokładnie albo z czasem się rozszczelni, to po rancie drzwi. Zrób to preparatem do konserwowania profili zamkniętych, ale dobrej firmy, zeby nie wyplukał się ani nie zeschnał. Zrób to w możliwie jaknajwyższet temperaturze, to dojdzie preparat gleboko....

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-16 13:55:53 /


było na forum o jakimś niemiecki specyfiku.
Rozgrzewasz to do 120'C, pryskasz profile od zewnątrz i zapominasz o rdzy ;D

michalch83 / 2008-09-16 14:04:10 /


Tak, ale chodzi o to, że muszę położyć tego preparatu warswę o przybliżonych wymiarach 1cmx1cmx100cm. Używając np. Tectylu musiałbym zużyć pewnie okołu 10 sprayów po kilkadziesiąt zł/szt... Dlatego szukam innego specyfiku, który ma właściwości wypierające wodę, wiąże się z preparatem do zabezpieczania profili i można go kupić w większym opakowaniu (np. 2l) i nie kosztuje 400zł...

Śmietan / 2008-09-16 14:41:04 /


robisz tanio robisz dwa razy....
Tylko, że za drugim już niestety z migomatem...

michalch83 / 2008-09-16 14:50:08 /


smar armatni zagrzany do konsystencji cieczy, wlać , dać mu ostygnąć i cieszyć się świętym spokojem :) sam tego nie robiłem , ale rozbierałem tak zabezpieczone auto... robi naprawdę dobre wrażenie ;]

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 14:52:57 /


Michal83, proszę, bez zbędnych truizmów...

Śmietan / 2008-09-16 15:14:23 /


to żaden triuzm.
Sam bede musiał za niedługo zabezpieczyć profile zamknięte i po długich namyślaniach będzie to tectyl albo to niemieckie cudo. Po prostu nie warto inwestować w remont auta jeśli go potem nie zabezpieczysz.

michalch83 / 2008-09-16 15:18:10 /


I proszę - kolejny truizm :) Ja to wszystko wiem i zamierzam zabezpieczyć te drzwi, naprawdę. Dowodem na to jest choćby ten wątek :) Pytam tylko "Czym?", w tym konkretnym przypadku. Nie zamierzam bezmyślnie zużyć tectylu za 400zł na jedne drzwi, wolę zapytac innych o rady, bo jestem przekonany, że istnieje preparat (mniej płynny) który równie dobrze lub wręcz lepiej spełni swoja rolę.
Np. rozgrzany smar armatni :) Tylko skąd go pozyskać ? :)

Śmietan / 2008-09-16 15:47:30 /


z Kolumbryny :D

Mysza liil (EM) / 2008-09-16 15:49:48 /


kupisz na pewno smar linowy (smaruje i zapobiega korodowaniu lin min. w windach kopalnianych) - a z tego co mi sie obiło o uszy to praktycznie to samo

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 15:53:08 /


Jakieś kontrpropozycje? :)

Śmietan / 2008-09-16 15:58:39 /


dlaczego odpada nawiercenie otworów ??? w takim Escorciku to chyba lepiej walczyć z masa niż ją dokładać ? ;]

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 17:38:12 /


A może oczyścić troszkę walnąć masę uszczelniającą (jak na spawy)pokryć podkładem... i na to znowu środek do zabezpieczenia profili?? A najlepiej niech blacharz zrobi to jeszcze raz.. :)

Kamilus / 2008-09-16 17:40:02 /


Nie wiesz co mowisz chyba, to jest zrobione IDEALNIE.

Pasta uszczelniająca chyba odpada, bo ona na tłuste raczej nie siądzie :/

Mysza liil (EM) / 2008-09-16 17:59:59 /


jak zrobione ,,IDEALNIE" to raczej nie powinno być problemu :) ( tak myślę) ale niczego nie da się zrobić idealnie bo zawsze coś.. :) na tłustym to to raczej nic nie siądzie dlatego napisałem o czyszczeniu..

Kamilus / 2008-09-16 18:30:11 /


jest taki preparat, czeski nazywa się RESISTIN ML, dosyć tani- ok 20 zł puszka litrowa. Nie widziałem, żeby ktoś kiedyś złego słowa o nim powiedział.
ML- czyli do profili zamkniętych, ta firma robi całą linię preparatów. Specyfik jest lekko tłusty- raczej jak wosk. Jednak taką konserwację należy co 2-3 lata odnawiać- może się rozsychać.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-17 10:14:15 /


Dzięki, czytałem o nim na forum Wartburga :) Nie wiesz przypadkiem gdzie można go nabyć?

Śmietan / 2008-09-17 12:25:33 /


Ja kupuję go w Czechach...
Popatrzę w garażu, powinienem mieć tam jakąś nieotwartą puszkę. Jeśli tak, to Ci mogę sprzedać.

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 09:33:49 /


Bardzo chętnie, będę wdzięczny. Jest pewność, że zwiąże się z innym preparatem ML?

Śmietan / 2008-09-18 16:41:57 /


tego nie wiem.
napisz do mnie na maila- bkrzys@poczta.fm. Nie sprawdziłem wczoraj wróciłem do domu ok. 20 -tej i jedyne na co miałem ochotę to kolacja...




magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-19 09:56:24 /


Witam, polecam preparaty firmy APP. Uszczelniacze SEAL12 do nanoszenia pedzlem lub Poliuretanowa mase uszczelniajaca APP PU50, mozesz tez uzyc natryskowej masy uszczelniajacej APP-SEAL30 ale do tego potrzebny jest specjalny pistolet.
Konserwacja APP jest super i maja caly asortyment od preparatow do profilii zamknietych F400 przez stodki do ochrony karoserii U200 po geste masy bitomiczne ktore tez bardzo dobrze chronia przed korozja. www.app.com.pl.
Pozdrawiam

gtx9 / 2008-12-06 13:29:32 /


Hej, dzięki za konkrety! Czy te preparaty połaczą się z jużpołożonym preparatem ML czy musze odtłuszczać i matowić powierzchnię?

Śmietan / 2008-12-06 21:45:28 /