logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » JAKA SKRZYNIA DO GRANADY 2.8i

JAKA SKRZYNIA DO GRANADY 2.8i

od jakiegoś czasu myśle nad zmianą skrzyni obecnie jest C3 nic mi ona nie wadzi jak sie auto toczy lansowym krokiem ,tylko czasem jak coś wiecej chce sie zrobić to tak jakoś dziwne, mam wtedy w głowie jedną myśl "ściągnij noge z gazu bo zaraż bedziesz pchał swe cudo" A NIBY SKRZYNIA JEST PO REMONCIE
myślałem nad MT-75 ale ponoć tunel i wał trzeba przerobić , N-9 ponoć słabe a zdobycie w dobrym stanie graniczy z cudem,A4 LD niby fajne lecz jednak to aftomat tunel i wał też trzeba przerobić
więc co robić?
jak robić?

MOŻE KTOŚ JUŻ MA TEMAT ZA SOBĄ
BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY ZA WSZYSTKIE OPINIE

MISKO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 11:32:07 /


do a4ld nie przerabiasz tunelu tylko wał :)

michalch83 [2008-09-16 08:52:12]


--------------------------------------------------------------------------------

w granadzie nie trzeba ruszac tunelu pod MT-75. W capri i taunusie owszem.

Mysza liil (EM) [2008-09-16 08:53:59]


--------------------------------------------------------------------------------

Do MT75 również nie trzeba tunelu ruszać, ale za to trzeba jakoś ją przyczepić do kolonii

gryziu liil (EM) [2008-09-16 08:54:32]


--------------------------------------------------------------------------------

Jak ci prędkość przelotowa na trasie wystarcza, to zostaw C3. Ja używam INTENSYWNIE i nie narzekam. Tylko tego nadbiegu brakuje i dlatego wstawiam A4LD. Tunelu nie trzeba ruszać, największe problemy to zrobienie mocowania na łapę skrzyni i skrócenie wału. W sumie niedużo :)

m.kozlowski [2008-09-16 08:54:51]


--------------------------------------------------------------------------------

Generalnie, jeżeli C3 jest w dobrym stanie, to jest nie do zabicia. Starałem się taka popsuć przez 2,5 roku intensywnej jazdy. I mi się nie udało.

MT75 fajna sprawa, podpinasz pod 2,8 bez problemu. Jedynie, co trzeba zrobić to, podporę skrzyni ( mi podpasiła od automatu, z przewierconymi otworami w nowych miejscach) i przeróbka walu. I bym zapomniał, jeżeli chcesz żeby licznik ci działał to trzeba przerobić ślimak elektronika na linkę.


PS: proponuje przeniesc temat na forum, a nie w ogloszniach

ObI [2008-09-16 09:11:07]


--------------------------------------------------------------------------------

popieram zwolennikow C3, jest nie do zarąbania, jesli tylko ma dostateczną ilosc oleju. A predkosc?- 120-130km/h to chyba w Polsce wystarcza ( zwłaszcza przy naszym stanie dróg ) Pełny komfort za 10% zwiekszone zuzycie paliwa

stiop3 [2008-09-16 11:01:16]


--------------------------------------------------------------------------------

Proponuje przeniesc temat na forum, ponieważ też mam parę pytań. (dorzucenie piątki do mojej granady 2.3)

Jac [2008-09-16 11:22:22]

MISKO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 11:33:58 /


a na czym ma polegać przerabianie wału ponoć możma zostawić pierwszą częsc z MT a reszta pozostaje od granady
jeszcze pozostaje kwestja podpory nie trzeba jej przerabiać?

MISKO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 11:39:16 /


no i pozostaje jeszcze kwestja slimaka to jakaś skomplikowana operacja?

MISKO Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-16 11:41:52 /


Kupić taką, co miała już ślimaka.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-16 13:08:19 /


ja miałem mt75 od 2,4 i miała zwykłego ślimaka. Można tez znaleźć tą część od cosworta. Ona ma impulsator i wyjście pod normalną linkę.

bobik liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-16 13:19:04 /


Bob, cosworth nie wychodzil w manualu ;)

Jesli szukać MT75 pod v6 to od scorpio przejsciowki 92-94 ktore to scorpio ma napęd licznika na linkę.

Sierry v6 rowniez mają na linkę.

Mysza liil (EM) / 2008-09-16 15:14:50 /


albo zapodaj manuala "mocna czworka" ze wstekiem do tylu.

borys / 2008-09-16 18:30:35 /


mam pytanko do praktyków:
która skrzynia (N9 czy MT-75) jest bardziej odporna na ostre katowanie?
Mam zamiar spiąć 5b skrzynię z 2.8 na gaźniku i nie jestem pewien...
Teoretycznie n9 mocniejsza, ale ... mt-75 łatwiej znaleźć w dobrym stanie/nowszą, podpowie mi ktoś?

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-08 14:01:20 /


a co? to ścierwo ma 2.8???

to się pościgamy :)

sołtys Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-08 14:16:37 /


jeszcze nie ma, ale i tak daje radę :D na bank by Cię przynajmniej ogłuszyło..
a Ty masz n9?

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-08 14:23:17 /


A kto powiedzial ze n9 mocniejsza? Moze od MT75 to t9 mocniejsza albo t5. Ale nie n9 :)

Mysza liil (EM) / 2010-11-08 14:23:18 /


Mysza - już nie pamiętam, kto tak powiedział..
czyli nie zastanawiać się nawet, tylko pakować mt`eka?
w sumie cossi szedł z borgiem, albo mt-75, jeśli dobrze pamiętam, więc powinna być policzona na spory moment.
Szukać takiej ze skorupy mk1 2.4v6?
Obecnie mam 4b i niestety brakuje "5".

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-11-08 14:40:56 /


Ze skorupy 2,8, lub wczesnych 2.4 i 2.9 (ARC i BRC). Z nich bedzie N9. A MT75 bedzie z pozniejszych (od 87 bodaj).

Mysza liil (EM) / 2010-11-08 14:50:55 /


jak dla mnie nie ma lepszej skrzyni do 2.8 jak mocna czwoorka.

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-08 22:18:23 /


Witam
Mam 2.9 Cossi spięty z MT75 od dwóch lat i nic złego się ze skrzynią nie dzieje (a zlotów nie opuszczam) a po za tym jest (przynajmniej dla mnie) jeszcze jeden plus MT75 - synchronizowany wsteczny - przy szybkiej manewrówce jest nieoceniona !!!
Pozdrawiam

fourM 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-11-09 23:04:17 /