logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » kentcam 224k

kentcam 224k

Witam Panowie,

chciałem się zorientować czy ktoś z posiadających silniki kenta wykorzystywał wałek 22k Kentcamsa. Wałek jest dosyć delikatny, problem w tym, że podobno wymaga obróbki tłoków, żeby można go było zamontować. Czy ktoś spotkał się z tym wałkiem?

Ewewntualnie może któryś z Was wstawiał podobny wałek do innego silnika i "podcinał" tłłoki? Czy jest z tym dużo problemu jakie koszty?

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-17 19:05:49 /


wg mnie jest to wałek do silnika CVH a nie do kenta

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-09-17 19:42:53 /


wg kent cams'a tez :P

http://www.kentcams.com/

nmd / 2008-09-17 21:25:49 /


a z tego co ja widzę to oznaczenie może mieć wałek do X-flowa jaki CVH a nawet do rovera V8 ;]

http://www.kentcams.com/product/prodList.aspx?PartNum=224k

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 00:04:15 /


A co powicie o V66 do essexa, czy oprocz wymiany sprezyn, co jeszcze bede musial zmodyfikowac??

wąż Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 00:08:23 /


Zgodnie z katalogiem Kentcamsa i Burton Power to jest najlżejszy wałek do kenta 1300/1600

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 00:12:15 /


Nie zmienia to faktu, że nikt nie podjął tematu, a szkoda :)

Qba1983 Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 00:12:41 /


jeszcze sprostowanie "224K" to jest tylko wałek do kenta !! wałki do cvh oznaczone są CVHxx a tu zdublowano silnik X-flow do escorta i fiesty Mk1 stąd 4 pozycje (fiesta Mk1 miała silniki kent 1300 w wersji Sport i 1600 w Xr2 )

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-09-18 00:14:46 /