logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Regulator ciśnienia paliwa

Regulator ciśnienia paliwa

Mam taki problem, szukam oto regulatora ciśnienia/pompy paliwa do capri mk3 2.3 v6


odczytałem numer 80TF9D916AA i jest to oryginał
pierburg wystepuje z tego co znalazłem pod tym numerem 7.20.626.00

pablo92 / 2025-10-01 21:39:21 /


Masz gaźnik bez powrotu?

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 09:00:35 /


potrzebujesz tego?
to chyba nie występowało w Capri
nie masz przypadkiem silnika z Granady albo Sierry?

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 12:01:40 /


mają w Motomobilu, ale to jakieś 800zl

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 12:50:25 /


Kurde nie wiem nic na temat tego zeby to nie byl silnik z capii, z mojej wiedzy jest to ponoć oryginalny silnik, poza tym według książki serwisowej to ma dopiero 73 tysiące przejechane 🫣

pablo92 / 2025-10-02 17:31:32 /


nie jestem pewien jak to jest, ale chyba Sierry potrzebowały tego jak miały trip kompa, potrzebny był wtedy przepływomierz paliwa i chyba ten regulator ciśnienia, w Capri tego nie widziałem, ale może jakaś wersja gaźnika tego potrzebowała, były np wersje Capri z ekonomizerem na zegarach

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 17:45:41 /


A to taki ekonomizer mam w swoim 🫣 jest to tylko zwyczajna kontrolka ale jest

pablo92 / 2025-10-02 19:01:46 /


A to nie jakiś Mercury Capri?

Konrad vel smasher Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 19:30:22 /


To jest w sytuacji gdy nie ma powrotu paliwa z gaźnika do baku potrzebne.
Masz powrót czy nie?
A czy silnik masz oryginalny z tego auta czy nie to po prostu porównaj numer silnika z VINem

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 19:46:14 /


albo po prostu pochwal się autem.

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-02 21:22:50 /


No zabiliście mi teraz gwoździa

pablo92 / 2025-10-02 21:53:56 /


Powrót jest i tez aż muszę porównać ten numer silnika z vinem i bedzie wszystko jasne

pablo92 / 2025-10-02 21:56:28 /


Jeżeli jest powrót z gaźnika, to regulator jest zbędnym zakłócaczem porządku pod maską.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-10-02 22:14:28 /


W sumie rzeczywicie występowały dwa rodzaje tego paskudztwa. Jeden z wyjściem na powrót do baku, a drugi bez.
https://www.ruddies-berlin.de/Ti127_1EEIT.htm
Nigdy z tym bez wyjścia na powrót do baku sie nie spotkałem, ale no jest coś takiego.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 08:53:26 /


i zmniejsza ciśnienie niby z 0,3 na 0,13.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 08:54:20 /


Ładny wóz !!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 09:34:44 /


regulator z trzecią rurką do powrotu to 6116106, jest chyba tylko do Sierry OHC ale numer ma z Granady więc może tam też bywał

gaźniki bez powrotu są częste i nie ma tam tych regulatorów, może dopiero od jakiegoś rocznika w latach 80-tych, ale raczej tylko Sierra,
w katalogu silników V6 tego w ogóle nie ma
w katalogu OHC jest - ale opisany jako tylko do Sierry, w trzech wersjach różnych rocznikowo i zależnie czy ma trip kompa
w katalogu samej Sierry też jest, też w wersjach zależnych od trip kompa,
Przejrzę jeszcze później dokładnie katalog Capri i Granady

Czy to Capri nie było oryginalnie na jakiś inny rynek, np Szwedzki itp?

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 11:32:19 /


W Granadach to częsty temat był z 3 rurkami.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 11:53:15 /


halogeny tak jakby sugerują Szwecję, ale samochód bardzo ładny :)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 12:14:34 /


Ogólnie to ja jestem jego trzecim właścicielem, byl kupiony od amerykańskiego żołnierza i przyjechał do Polski byl postawiony w garażu i tak przestał 30 lat, caly czas myślałem ze byl przeznaczony na rynek niemiecki, tym bardziej wszystkie papiery mam niemieckie, w żadnym nie ma żadnego śladu po Szwecji

pablo92 / 2025-10-03 15:41:31 /


nie twierdzę że jest na rynek szwedzki, tylko te halogeny są typowo szwedzkie i takie gadżety jak przepływomierz też mogą być wskazówką
w pierwszej kolejności sprawdź VIN i numer silnika, podeślij jakieś fotki silnika

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 17:31:18 /


Nie no spoko, jutro podjadę na warsztat I porobię zdjęcia, co najbardziej jest potrzebne ?

pablo92 / 2025-10-03 20:48:18 /


Tabliczka znamionowa ale ta w kolorze nadwozia. Ona mówi wszystko o aucie z którym wyjechała z fabryki:)

Szafa !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-03 21:50:05 /


Ja zdaje się w miałem takie w Granadach - powinienem mieć kilka (z powrotem i bez).
Jak już jesteśmy w temacie to mam też podobne ale nieco większe - coś jakby ze zbiorniczkiem.
Ciekawa dyskusja się wywiązała, wrzucę zdjęcia jak będę miał pod ręką.

#szaman Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-04 10:09:49 /


O to chodziło?

pablo92 / 2025-10-07 16:52:38 /


Jest jeszcze to ale to nie jest widoczne 🫣

pablo92 / 2025-10-07 17:00:32 /


zrób jeszcze foto numeru silnika, jest w lewym przednim narożniku silnika, z boku tuż pod głowicą

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-07 17:01:54 /


jest z maja 1982 i oryginalnie 2.3

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2025-10-07 17:07:19 /


No to Granada z maja 82 i 2,3 ma trójdrożny regulator.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2025-10-07 20:57:33 /