chcialbym zmienic deske od dziobaka "nowego typu" na deske starego typu.czy jest to mozliwe???bo doszly mnie sluchy ze nie :(
♠MAD♥DOG♠    / 2003-12-18 10:08:52  / 
jest to możliwe, wymaga to troche pracy ale dla chcącego nic trudnego.W Michałowicach jest dziobak ze starą dechą a miał nową.
Proste ze jest to mozliwe jak kto widzial stara deske to wie :P
NARRA
Q_Back / 2003-12-19 11:07:25 /
mam kolejne pytanie:
czy po zdemontowaniu nowszej deski wystarczy tylko dorobic zaczepy zeby zamontowac skosna???
pozdrawiam
♠MAD♥DOG♠    / 2004-06-16 09:06:52  / 
czy ktos jest w stanie mi udzielic pomocy w postaci zdjec wewnetrznej czesci podszybia z deska skosna????
♠MAD♥DOG♠    / 2004-07-17 11:41:31  / 
chciałes? masz :)
hehe, dziś jestem na podobnym etapie z Eskusiem ale ku mojemu zaskoczeniu po zdięciu okazało sie ze podłoga jest nowa ("My litle Tank):) Zero miejsc do łatania ( za to w komorze silnika i podszybie musziałm spawać co ciekawe okazało się że deska rozdzielcza jest w eskim zgrzewana z nadwoziem (jest elementem konstrykcyjnym )
Pe®ana    / 2004-07-17 17:58:40  / 
Do Pająka
Czy możesz wrzucić zdjęcia podłogi jak jest wstawiona. Kawałek widać na 3 foto. Dzięki i przepraszam że to nie w temacie :-)
Police / 2004-07-17 18:32:38 /
Dopisuje sie do tematu. Jak wyglada kwestia przejscia na skosna. 
Generalnie czy wymagana jest mocna ingerencja w sciane grodziowa czy tylko kwestia montazu ,spawania dodatkowych zaczepow? No i najwazniejsze podlaczenie zegarow oraz stacyjka(czy musi byc zmieniana?)
jacob81    / 2012-12-05 17:14:13  / 
Konserwator urwie Ci jaja
Konar / 2012-12-05 17:21:33 /
Kwestia dogadania sie, auto bedzie bardziej klasycznie wygladalo bo obecny kokpit ni pasuje zbytnio do tc1
jacob81    / 2012-12-05 17:34:20  / 
Nie będzie zgodne z rocznikiem i to się liczy, a nie to czy klasycznie wyglądać czy nie. 
Trzeba było kupić przedlifta, a nie teraz rzeźbić :)
Konar / 2012-12-05 17:38:20 /
Konar dobrze wiesz ze jak sie szuka dziobaka i jeszcze trafi na coupe to sie nie wybredza. Poza tym nie podjalem jeszcze ostatecznej decyzji o wymianie wiec spokojnie.
jacob81    / 2012-12-05 18:03:14  / 
poszukaj innej coupe ;)
♠MAD♥DOG♠    / 2012-12-05 18:34:26  / 
trza było żółte blachy zakładać?:P
boncky    / 2012-12-05 18:34:47  / 
Inna jest kolumna kierownicza i jej blaszane mocowanie + pedały z całym stelażem - inne jest wewnętrzne wzmocnienie pod daszek i środkowe w miejscu konsoli środkowej --   sporo odwiercania zgrzewów i cięcia a później spawania ....  Wiązka jest podobna , ale trzeba rozprowadzić światła , wycieraczki , awaryjne -- do innych miejsc przedłużając kable i pewnie przerobić wtyczkę do zegarów ...  Stacyjka od biedy przypasuje stara. 
Całkowicie inny jest system wyprowadzenia nawiewów z nagrzewnicy (wszystkie rury + puszka rozdzielająca (ta z suwakami)) ....   
MikeB4  
   / 2012-12-05 18:36:12  / 
Jest z tym sporo roboty...
Szafa !G.O.P!  
   / 2012-12-05 18:39:59  / 
i przechlapane by wszystko skompletowac ;)
♠MAD♥DOG♠    / 2012-12-05 18:43:42  / 
MikeB4 przekonales mnie w zupelnosci do rezygnacji z tego pomyslu :)
Boncky zolte blachy mam z przymusy a nie z wyboru. Auto bylo wyrejestrowane iles lat w niemczech i WK nie chcialo mi go zarejestrowac,  wiec byly tylko dwie opcje albo szczep albo zolte.
Mad dog -> bardzo smieszne :D
jacob81    / 2012-12-05 19:04:11  / 
do dzisiaj mam ze 4 deski skosne i zadna nie jest kompletna :D :D
♠MAD♥DOG♠    / 2012-12-05 19:05:13  / 
Ja rozebrałem skosnodeskiego 4dr ... wiekszość fantów przejął Szafa ;-)) wiec temat mamy dobrze rozeznany ....
MikeB4  
   / 2012-12-05 19:10:41  / 






