logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Ford Capri MK II na silniku Sierry 1.8

Ford Capri MK II na silniku Sierry 1.8

Witam, jestem młodym studentem i szykuję się do zakupu pierwszego auta. Bardzo mi się podobają stare Fordy, dlatego właśnie szukam jakiegoś Capri, albo Falcona.

Moje pytanie - do was, którzy siedzicie w starych fordach po pachy i wiecie o nich wszystko: Czy jest możliwe utrzymanie takiego samochodu kwotą ~500zł miesięcznie ? Paliwa nie będę lał dużo, bo na uczelnie jeżdżę kolejkami. Będę go używał raczej sporadycznie. Nie przewiduję więcej niż 500km miesięcznie. Samochód który podałem w nazwie tematu, to póki co jeden, którym się interesuję.

Poza tym jak wygląda sprawa Capri z silnikiem Sierry. Czy te silniki są dobre ? O samych Sierrach słyszałem, że nie są dobrymi autami (nieudane zawieszenie!).
Proszę o opinię szczególnie ludzi, którzy robili takie auta (z starych wraków).

Na zrobionego Capri nie mam kasy (~10 000zł), dlatego będę musiał kupić coś tańszego i sam podłubać przy nim.

Kuzyn jest mechanikiem, posiada spory garaż, więc z tym nie będzie problemu.

Dam radę ? Czy muszę kupować Golfa ? ^^


Proszę też możliwie o rady jeśli chodzi o różne zamienniki (jak np. silnik Sierry). Wiadomo, że z częściami jest problem i trzeba sobie różnie radzić.

Koijst / 2008-11-24 15:43:36 /