logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » 2.9 i 4.0 V6 a C3

2.9 i 4.0 V6 a C3

Zastanawiam się nad wymianą silnika przy okazji dłubania w Grani. W grę wchodzi 2.9 lub 4.0, z naciskiem na 2.9 bo zasilanie ma zostać gaźnikowe. Pytanie czy skrzynia C3 poradzi sobie z tymi silnikami w takiej konfiguracji? Zmiana na manualną skrzynię nie wchodzi w grę, a nie chciał bym kombinować z A4ld...

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-02 19:39:28 /


Jezdzilo takie coś u Mtango.

Mysza liil (EM) / 2008-12-02 20:27:10 /


A skrzynia przeżyła? :)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-02 20:35:37 /


Skoro 2.8 przezywa, to czemu ma nie przezyc zgazowanego 2.9 ?

Mysza liil (EM) / 2008-12-02 21:15:46 /


a przypadkiem Obi nie jeździł 4.0 na konwerterze z 2.0?

michukrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-02 21:49:07 /


to bylo 2.8 co latało na konwerterze od 2.0 i C3 o ile dobrze pamietam.

4.0 u Oba mogło jezdzić najwyzej na tarczy sprzęgłowej od 2.0 ;P

Mysza liil (EM) / 2008-12-02 22:00:54 /


Ach zu... No to gut, dzięki za objaśnienie!

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-02 22:34:32 /


4,0 zawsze łatało na manuału z zestawem sprzęgła od 2,8.

C3 miałem z 2.8, konwerter od 2.0, a napędzane to było 2,8.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-12-03 10:23:15 /


daje radę w takiej konfiguracji. Warto tylko by konwerter był z wersji od 2.8, a i sterownik skrzyni przynajmniej od 2,3, z wersji 2.0 - pomyłka, silnik jakby zamulony a to tylko sterownik skrzyni - temat przerobiony w praktyce.

mtango / 2008-12-03 21:52:01 /


Czyli jeśli w zestawie 2.0V6 + C3 da sterownik od 2.3 to poprawią się nieco osiągi?

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-03 23:46:31 /


Skrzynia cała jest od 2.8 więc powinno trybić. Dzięki za info!

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-12-04 00:28:54 /


Czy płyty sterujące w c3 są gładko wymienialne, czy trzeba dłubać? Jedną c3 mam od 2.8, drugą chcę mieć w razie W, z tym, że jest od 2.3 i właśnie pytam czy da się przerzucić płyty sterujące....

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 12:25:10 /


Da się, ale kup nowe uszczelki, bo stare ci pójdą w strzępy podczas odkręcania.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 12:26:24 /


Ok, czyli jedynie problem może być przełożeniem konwertera? Czy jest na to jakiś sposób?

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 12:49:55 /


Jest sposób. Wyjmujesz jeden wkładasz drugi.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 12:52:26 /


A co w tym za problem? Wyjmujesz z jednej skrzyni i wkładasz w drugą.
Pamiętaj, że wchodzi "na dwa razy", czyli wkładasz do pierwszego oporu, lekko przekręcając dopychasz, i wchodzi do drugiego oporu.
Łatwiej idzie po kolacji ze świecami i winie :)

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 12:53:19 /


Dzięki Marcin za wskazówki ;P
Po prostu czytałem, że konwertery 2.3 a 2.8 mają różne mocowania ;]
Pozdr.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-03-09 18:26:23 /


Do flywheela różne, do skrzyni te same.

Mysza liil (EM) / 2011-03-09 18:35:36 /