logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » kupowanie samochodu » Czy ciężko jest o części do Capri w Warszawie ??? To dla mnie bardzo ważne !!!

Czy ciężko jest o części do Capri w Warszawie ??? To dla mnie bardzo ważne !!!

Mam uzbierane trochę kasy i po wakacjach chciałbym sobie samochodzik kupić.Byłbym strasznie szczęśliwy gdyby było to właśnie Capri ale jeśli ciężko o części w Wawie to będe musial kupić sobie Granade albo Taunusa. One tez są piękne ale nie tak jak Capri dlatego PROSZĘ o pomoc.TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE.

Z góry dzięki :)


spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-06-24 16:19:17 /


Nie wiem jak jest z czesciami do capri poza warszawa ale w wawie masz kilka sklepow i szroty w okolicy wiec nie powinno byc problemow wielkich.
Poza tym zawsze jest poczta polska :) sklepy w warszawie z czesciami do forda to np. tremar na pradze (polecam) i intercars w centrum (nie polecam).
Z tego co wiem (a wiem niewiele) to wiele czesci jest podobnych w grenadach i capri (silniki skrzynie). tlumiki sa dostepne w bosalu i w walkerze (ino trzeba poczekac co wlasnie robie) albo mozna dorobic jak sie znajdzie dobrego fachowca.
Mnie przy kilku juz naprawach capri tylko raz zatrzymal brak czesci (choc wlasciwie byl to brak kasy bo w intercarsie byly czesci tylko polskich zlotych w portfelu nie bylo:))
zycze duzo radosci z nowego nabytku ... tylko moze kup w trakcie wakacji to bedziesz mial czasu na pielegnacje wiecej :)
pozdrawiam

belunch / 2002-06-24 16:28:17 /


Kwestia nie leży w Warszawie, czy prowincji. Generalnie mnóstwo części fordowskich jest wzajemnie wymiennych (silniki, skrzynie, felgi, łożyska, hamulce, niekiedy mosty, wahacze), więc problemy mogą sprawiać jedynie elementy typowo Caprikowskie (blachy, szyby, duperele). Do Capri II/III (1974-87) jest tak łatwo, jak do Granady II (1978-85), Escorta II (1975-80) albo Taunusa II/Cortiny IV (1976-82). Niby Capri było mniej niż tamtych "dupowozów", ale Capri były w lepszych rękach i mają więcej miłośników, więc rachunek się kompensuje. Znacznie gorzej jest z Capri I (1968-73), podobnie jak z Escortem I (1967-74), Consulem/Granadą I (1972-77) i Taunusem I/Cortiną III (1969-75), ale także "charakterność" Kaprych poprawia deko ten rachunek mimo liczebnej (niegdyś) przewagi pokrewnych limuzyn - Tauni i Grandzie po prostu chamstwo masowo złomowało w latach 90-tych. Poczytasz tę stronkę, to doliczysz się blisko setki świrów w całej Polsce, którzy jakoś sobie z tym radzą. Zatnij się więc i ... witaj w klubie (nawet jeśli wybierzesz Taunusa, Cortinę, Escorta, Consula czy Granadę).

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-06-24 16:48:19 /


Dzięki wielkie!!!!! :))) Kupuje po wakacjach bo 21 lipca jadę ko kanady gdzie mam rodzinkę. A moja siostro jest mechani9kiem w warsztacie Porsche i podpowie mi conieco jakie kupić jaki silnik do którego można wstawić itp. :)) I jeszcze raz dzięki za pomoc .Teraz to juz napewno sobie Capri kopię heh... a te jego piękne kanty i ta dłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłuuuuuuuugaśna maska heh... :) oj troszke się razmażyłęm :)))))

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-06-24 16:49:57 /


Dzięki i tobie :) Z każdą waszęwypowiedią coraz bardziej njie mogę sie doczekać mojego zakupu #_#

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-06-24 16:53:14 /