logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Granada 2.8i strasznie zamula przy ruszaniu

Granada 2.8i strasznie zamula przy ruszaniu

A chodzi dokładnie o to iż w mojej granadzie 2.8i LPG z autoamtyczna skrzynią, dokładnienie wiem jaką bo poprzedni właściciel opowiadał jak to on z 3 zrobił 1 :/ podczas ruszania z miejsca nawet z pedałem gazu wciśniętym w deche to ona rusza powolutku, nie ma nawet mowy aby zrobiła zrywka na piasku nie mówiąc juz o spaleniu gumy czyli coś jest nie tak i nie ważne czy się jedzie na gazie czy na benzynie czy nawet na benzynie z wyciągniętym mikserek z dolotu(myślałem że to przez ten cały podtlenek gazu;)) Czy może to być wina skrzynia?, dyfra?, czy tez z silnikiem coś nie tak dodam jeszcze że już jak się jedzie odpowiednią prędkością to idzie tak jak powinna, skrzynia jest 3-biegowa i jedynke przeciąga prawie do 90km/h

kjetghia / 2009-03-25 17:08:03 /


a olej w skrzyni jest ?

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-03-25 18:48:59 /


1. Odczytaj dużą literę odlaną na bloku po stronie pasażera przy aparacie zapłonowym.
2. Zrób stall-test. Czyli: rozgrzany silnik, ręczny, D, hamulec lewą nogą z całej siły i gaz w podłogę. Nie trzymaj dłużej niż 5s i zobacz na jakich obrotach zatrzymała się wskazówka obrotomierza.

Mysza liil (EM) / 2009-03-25 18:50:40 /


i co wtedy? metalowy deszcz?

capriman / 2009-03-25 20:35:55 /


dokladnie 1 sprawdz olej, 2 test myszy

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-03-25 21:17:04 /


capriman, nie wiem o co Ci chodzi.

Mysza liil (EM) / 2009-03-25 21:49:43 /


a moje 2.8i najpierw zrobilo "wziuuuuuuuuuu" potem sie zatrzymalo i teraz niezaleznie od wcisniecia gazu i wybranego biegu stoi w miejscu i nie dycha.
wkurwiłmsie :/

a zeby nei bylo calkiem offtopicznie
to zanim sie zrobilo to cos co sie przed chwila zrobilo to "zamulalo" na 1 zawsze, w sensie ruszanie przy 1-1.5tys RPM, 2 i wiecej juz przy pewnej predkosci lub gazie w podlodze i starcie z recznego, 3tys rpm na starcie nie do uzyskania.

Leszek "QSi" Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-03-26 01:10:25 /


I prawidlowo, powinno być coś ok 2800 RPM na stall test. Jak ma więcej, to konwerter wyprostowany i ślizga, dlatgego nie przyspiesza. Jak ma mniej, to wina silnika gdyż ma osłabione osiągi.

Mysza liil (EM) / 2009-03-26 07:19:44 /


myślałem ze przy takim teście sie skrzynia może rozlecieć. Tak kiedyś słyszałem...

capriman / 2009-03-26 08:45:12 /


Są różne mity na temat automatów.

Czekamy na wyniki testu.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-03-26 08:58:39 /


wymien olej

tak na serio to zrob test i podaj ile wskazal obrotomierz. w trakcie testu pilnuj hebla :)

czy slychac jakies dziwne stalowe dzwieki zaraz po odpaleniu w okolicy dzwona?

Kriss_MustangII / 2009-03-26 12:44:32 /


Jak dla mnie to muli silnik. Automatu bym się nie czepiał, chociaż jak Kriss pisze :-) żeby olej zmieniać....
Nie zmieniaj. poreguluj silnik
http://www.capri.pl/forum/80424
http://www.capri.pl/forum/183038#183154

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-03-26 21:59:21 /


juz po teście silnik nakręcił niecałe 2000obr/min czyli to silnik nie ogarnia, ale juz niedługo "grandzia" ląduje w warsztacie gdzie bedzie robiona cała mechanika także i to się naprawi ;)

kjetghia / 2009-03-27 16:55:23 /


no nie ma za co :D

tachu Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-03-27 17:05:21 /


2krpm to o duzo za malo
albo masz konwerter super sport albo sinor nie teges i nie daje rady...

Kriss_MustangII / 2009-03-29 10:48:36 /


Ja mam niby skrzynie od 2,3 spiętą z 2,8 i wyszło tylko 2200obr.. czyli uślizg nie jest za duży?
Czy może skrzynia jest od 2.8 ? Laczki zaczął też lepiej palić jak z manualem :D

Kilgore / 2016-04-25 23:13:33 /