logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Silnik 2.8i PR - przerobiony na gaznik z kolektorem ssącym 2.8 - jaki kąt wyprzedzenia zapłonu, kąt zapłonu, luzy na zaworach - czy traktowac go w nadal w ustawiniach jako 2.8i?

Silnik 2.8i PR - przerobiony na gaznik z kolektorem ssącym 2.8 - jaki kąt wyprzedzenia zapłonu, kąt zapłonu, luzy na zaworach - czy traktowac go w nadal w ustawiniach jako 2.8i?

Silnik z wtrysku 2.8i przerobiony na 2.8 gaznik z kolektorem 2.8 i odpowiednim gaznikiem. Pytanie czy powinienem go ustawić na parametry silnika gaznikowego 2.8V6 z granady?
Obecnie mam ustawiony silnik 2.8V6 PR na:
-kąt wyprzedzenia zapłonu: benzyna ołowiowa: 12° ± 2° BTDC
-Luz zaworu ssącego (silnik zimny): 0.35 mm
-Luz zaworu wydechowego (silnik zimny): 0.40 mm
Pytanie kieruję do znawców tematu. Z góry dzięki na odpowiedz.

Albi_Poznan / 2004-02-09 12:30:52 /


znawca nei jestem ale:
zapłon ustaw na słuch, przynajmniej bedzie wiadomo jak to chodzi, sam nie wiem jaki mam bo blaszka z katami nie miesci sie przy kole pasowym :)
luzy zaworowe jak wyzej.

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-09 12:41:37 /


Samochód bardzo dobrze chodzi i odpala na benzynie na gazie sprawuje sie wysmienicie - tylko chcę wiedzieć czy aby na pewno musi być ustawiony na parametrach 2.8i, może lepiej będzie się sprawował na ustawieniach 2.8 gaznik?

Albi_Poznan / 2004-02-09 13:29:34 /


luzy zaworowe sa i tak takie same dla obu wersji

kat wyprzedzenia zaplonu jest inny, masz walek rozrzadu od 2.8i wiec sugerowalbym ustawienie od 2.8i

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-09 14:34:45 /


camaro a tak z ciekawosci masz moze kat dla 2.8efi?

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-09 15:30:59 /


nie pamietam, ale w domu sprawdze

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-09 15:58:53 /