logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » C3 automat-zgłupiałem

C3 automat-zgłupiałem

a więc rozebrałem wymienilem tarczki umyłem, uszczelki nowe, pompa nowa, zzłozyłem i jest lipa:(
a więc brak trzeciego biegu:(. jedynka jest, dwójka jest, a tójki brak.
składając nie pozostało części zapasowych:)

Krzych33 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-23 18:45:13 /


A gdzie jest pytanie? Bo nie wiem, czy się chwalisz, czy pytasz o radę? :)
Sprawdzałeś przed założeniem czy serwa chodzą (np. sprężonym powietrzem)?
Dobra jest uszczelka pod "mózgiem"?
Zaworki chodzą tak jak trzeba?

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-23 18:57:28 /


chodzi o pomoc, i pytanie co może być?
a wiec wymieniłem dzisiaj sterowanie i nic to nie dało:(

Krzych33 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-23 21:02:18 /


Najbanalniejsze rozwiazanie to to ze "biegozmieniacz"jest zle podlaczony i zamiast na "D" smigasz na "2"

Nie "wlacza" trojki (zostaje na dwojce) czy w momencie kiedy powinna pojawic sie trojka jest "luz"?

Sprawdz polozenie dwigienki do kickdownu. Musi byc w pozycji nazwijmy to wylaczon, bo inaczej nie wejdzie olej do calej plyty i dzieja sie rozne dziwactwa.

Jak ustawiales napiecie przedniej tasmy? Ona jest odpowiedzialna wlasnie za trzeci (bezposredni) bieg.

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-24 00:43:21 /


kompletna skrzynia c3 z dzialajaca 3jka 300zl

Classmobile / 2009-05-24 01:11:16 /


a więc ciągnie na dwojce na maksa i nie przełancza, po odpuszczeniu gazu jest jak gdyby "dziura" i łapie ponownie na dwójkę, linka jest odłaczona od dauna:) a tasma skręcona na maksa obecnie, przedtem poluzowałem ją na maksa bez skutku, ustawienie biegozmieniacza dobre jest..
poprostu niechce kolejny raz wyjmować skrzyni wrrrr, moze że tak powiem od spodu da sie coś ustawić wyczyścic ponownie

Krzych33 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-24 10:50:24 /


nie kumam, to jak na boga wyregulowales tasme?
skreciles na maksa?
jak na maksa te bedziesz mial 1, ew 2 a reverse zniknie...

jesli nie wyregulowales tasmy poprawnie to nie jezdzij bo spalisz sprzeglo forward

Kriss_MustangII / 2009-05-24 15:05:55 /


poprostu tasma była luźna i nie było 3 i jest naciągnieta i nie ma trójki, a jazda delikatna,

Krzych33 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-24 16:11:17 /


napisz dokladnie dlaczego ja ruszales i jaka byla przyczyna remontu.
opisz objawy.
pozdr

Kriss_MustangII / 2009-05-24 21:14:44 /


pierwsze co to ustaw tasme. Wkreca sie na maksa poczym poluzowuje o ... Cholera nie jestem pewien. Poszukaj, jest gdzies wktoryms watku o automacie, nie chce bzdur pisac.

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-24 23:08:46 /


A i jeszcze do kickdownu. Sprawdz czy dzwigienka jest naprawde w polozeniu "wylaczony".

Jak rozbierales plyte sterujaca i byla bez oleju to tylko w tej pozycji wypelni sie ona poprawnie olejem.

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-24 23:13:39 /


ustaw tasme dokrecajac na na 10ft-lbs, odkrec na 1i1/2 obrodu i skatruj.
czy wsteczny dziala?

Kriss_MustangII / 2009-05-25 08:38:29 /


po kolei:
1) wajcha na 1, jedzie do przodu z jedynki i hamuje silnikiem, tak?
2) wajcha na 2, rusza z dwójki, hamuje silnikiem tak?
3) wajcha na D, rusza z jedynki, przy obrotach odpowiednich dla wciśnięcia gazu (lekko-niskie, mocno-wysokie) zmienia na dwójkę, i na niej pozostaje, choćby silnik wyszedł z siebie i stanął obok. Po puszczeniu gazu przeluzowuje, po naciśnięciu gazu ponownie załącza dwójkę i dalej ciągnie. tak?
to wynika z dotychczasowej dyskusji.
teraz pytania:
czy przy zwalnianiu czuć że załącza 1 tuż przed zatrzymaniem, czy do końca na luzie?
czy przy niskich prędkościach na dwójce (wajcha na D) przeluzowuje po puszczeniu gazu, czy hamuje silnikiem?
czy jest R, i jak długo po włączeniu na niego czekasz
I wyreguluj taśmę dwójki jak należy zanim zabierzesz się za sprawdzanie tego co napisałem. Odpowiedzi na powyższe pytania dadzą wszystkim zabierającym powyżej głos wiele informacji na temat pracy skrzyni i pomogą pomóc.
Kriss, nie myślałeś żeby zrobić stronę na wzór innych poradnikowych, o diagnostyce C3? Każdy z ludzi biorących udział w tych dyskusjach może dorzucić swoje 3 grosze do projektu przed publikacją, żeby się później w komentarzach nie pucowac. Co Ty na to?

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-25 11:50:34 /


zapomniałem napisać, że mi to pachnie uszkodzeniem magistrali olejowej gowernora. Hydraulika nie dostaje informacji o prędkości z gowernora i dlatego nie chce trójki włączyć, bo za wolno. Ale to nie wyrok, za mało wiem na to.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-25 11:54:33 /


Gdyby powyzsza diagnoza okazala sie trafna to C3 sprzedam ci miedzy 199-299

Classmobile / 2009-05-25 12:01:08 /


a więc koledzy znalazłem przyczynę, załozyłem odwrotnie spręzynke na tym regulatorze ciśnienia co to na końcu siedzi taki cyngwajs odśrodkowy.
Grandziarzu w odpowiedzi na twe pytania wszystko na tak, nakierowała mnie twa sugestia.
Do Krisa, dlaczego rozebrałem, bo miałem stara popmę bo poprzednia pękla, dostałem komplet uszczelek pierscieni tulej tarczek, i chciałem by czysto chodziło...
disiaj ją składam, mam nadzieję że to tylko to było

Krzych33 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-25 20:12:54 /