logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Jak przerobić większy frez w kierownicy tak żeby pasował do Capri Mk1

Jak przerobić większy frez w kierownicy tak żeby pasował do Capri Mk1

Witam.
Ostatnio będąc na szrocie w poszukiwaniu części, moja dziewczyna Agatka wypatrzyła piękną,włoską,drewnianą kierownice Nardi Torino którą dzięki niej kupiłem.
I teraz pytanie: Jak przerobić wewnętrzny frez tak żeby pasował mi do mojego Capri Mk1?

ARIEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 11:55:43 /


przelozyc tylko czesc drewniano-duralowa?

Kriss_MustangII / 2009-06-16 12:13:30 /


Nie da rady bo chce zachować orginalną nabe.

ARIEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 12:25:11 /


no to jak masz taką fantazję, to masz problem. Jak nie wymyślisz niczego mądrego, to możesz dryndnąć do mnie, bo mi się tyle pisać nie chce.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 12:32:57 /


Spoko granadziarz_3M. Dzięki

ARIEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 13:41:25 /


Na drugim zdjęciu widać ze ta podstawa z frezem jest odkręcana.
Może z orginalnej kierownicy od Mk1 dałoby rade dorobić taką podstawe? i ją przykręcić w miejsce tej niepasującej.

ARIEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 13:45:21 /


i to by było chyba najrozsądniejsze wyjście - taki dokładnie patent przechodzi np. w taunusach. A czy capri mk1 ma inny wieloklin niż mk3? Bo do mk3 podejść może inna naba niż fordowska (jakiś opel astra), wtedy mógłbyś spróbować przełożyć klakson z Nardi do nowej naby i byłoby dalej ładnie. No i ewentualnie z kierownicą od mk3 do przerobienia też łatwiej niż szukaćod mk1.

Swoją drogą (choć osobiście nie chciałbym mieć takiej), to całkiem ładna kierowniczka - ot co może człowiek na szrocie wykopać :)

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 14:37:25 /


Nie mam pojęcia czy Mk1 ma taki sam wieloklin co Mk3.
Nie pomyślałem o tym,pewnie jest to samo.Więc musze poprawić ogłoszenie-kupie kierownice.

ARIEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 15:13:00 /


nie poprawiaj ogłoszenia, tylko dowiedz się na pewno od kogoś kto ma/miał mk1 i mk3 albo wie - bo jeszcze niepotrzebnie kupisz kierę od mk3 ;) albo też podjedź do jakiegoś sklepu z akcesoriami tjuningowymi - weź nabę od astry, poprzymierzaj od innych (może przy okazji dla potomności odkryjesz od czego jeszcze naba przypasuje). Bo na oko Twoja Nardi ma rozstaw otworów/śrub standardowy momo, czyli podeszłaby do większości uniwersalnych nabek.

Fuszix 3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-06-16 15:43:36 /


Mk1 / Mk3 ta sama naba - ten sam wieloklin na 99% ...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-06-16 19:08:32 /