logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » zmiana silnika 2.0r na 2.8V

zmiana silnika 2.0r na 2.8V

jakie zmiany lub czynnosci trzeba wykonac przy zmianie silnika w capri 2.0 R na 2.8V czy silnik wchodzi na te same mocowania czy trzeba rzezbic prosze o kilka zlotych rad
czeka mnie lada chwila taka operacja

dziadek / 2002-07-01 01:42:18 /


belka jest ta sama ale lapy trzeba zmienic
chlodnice, skrzynie biegow i troche dupereli

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-01 08:21:34 /


A co przy zmianie z 1.6 na 2.8i lub 3.0 ?

Marcin Ozarek / 2002-07-04 01:13:48 /


Tak samo... Wydech, przejście do skrzyni, chłodnica, alternator.

trzypion Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-21 18:56:39 /


Zmieniłem 2.3V6 na 2.8 V6 w Consulu z 1975. Musiałem kupić cały układ chłodzenia: inną, bardziej wydajna chłodnicę, do niej inny zbiornik wyrównawczy i przewody (inny obieg płynów) do tego inny wał i most. Elemnty napędowe silnika 2.3V6 i mniejszych i silnika 2.8 są różne, musiałem zmienić bak, bo k-jettronic, który jest w 2.8i, odprowadza nadmiar paliwa zpowrotem do baku, wreszcie musiałem kupić odpowiednią skrzynkę, w miom wypadku piątkę, żeby odpowiedni się kręciło. To są najważniejsze zmiany - ukł chłodzenia - cały i bak - cały. Pozdro. Marcin.

Marcin Skorek / 2003-01-07 17:55:05 /


dodaj ze zmieniales na 2.8i, a nie gaznikowe

poza tym nie musiales tego wszystkiego wymieniac
skrzynia, wal i most mogly zostac
chlodnica tez, zbiorniczek zawsze dobrze zalozyc, ale tez mozna by sie bez niego obejsc
wszystkie te elementy sa nieco inne w wersji 2.8, ale wymiana ich nie jest niezbedna, najlepiej to wszystko wymienic, ale jak ktos nie ma na to kasy to moze sobie darowac



camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-07 18:38:41 /


Czy wszystkie zbiorniczki wyrównawcze(wyjątek 2.8i) były takie same bez względu na silnik???

crapi Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-26 11:14:49 /


we wszystkich innych silnikach byl tylko zbiorniczek przelewowy
prawdziwy wyrownawczy (cisnieniowy) byl tylko w 2.8i

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-26 11:17:01 /