logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » kolektory wydechowe

kolektory wydechowe

potrzebuje namiar na kogoś kto dorabia kolektory wydechowe. najlepiej w okolicach wawki...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-02 14:18:36 /


a i jeszcze może ile taka przyjemność może kosztować...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-02 14:23:35 /


Trochę daleko od Wawy. Olsztyn. Kompletny wydech ok. 700PLN. Cały kolektor i reszta. Mówię o wydechu do rzędówki 2.0.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-02 15:51:48 /


Spróbuj u Józefa Toamala (firma nazywa się "TOMALI").
ul. Harfowa 4 (jest na wysokości Rakowca, wjazd od ulicy Grójeckiej 206)
tel. 846-52-52 lub 823-94-80

Warsztat ten ma ponad 20 lat.

PiotrekFCapri / 2002-07-02 20:51:36 /


na ulicy mlodzienczej 3 (na przeciw mcdonalda) jest pacjent co robi wydechy. nie pamietam telefonu...ale maja go na zoltym telefonie (6377777). powinien ci cos dopasowac

Jabol / 2002-07-03 19:59:03 /


koleś z lublina ma firme tuningującą fordy ...mówił mi coć o 600zeta

starrsky / 2002-07-06 11:55:22 /


A gdzie jest ten zakład? Może niedługo bym skorzystał:) Jak masz namiary na ten zakład starrsky to podaj please.

Wojtass Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-06 12:13:59 /


kurde ja wiem????w lublinie:) poszuka telefon do tego kolesia,zadzwonie i podam namiary

starrsky / 2002-07-06 12:47:55 /


Powiedzcie mi jak to jest z ta wersja GT co dokladnie daje krecony kolektor "baran"
Czy gaznik dwu gardzielowy z 2.0R4 do R41.6 to tylko zwiekszony poboor paliwa
Jak jest z rozrzadem w GT? Czy taka przerooba wymaga usprawnienia wzmocnienia paska rozrzadu, ........ w silniku 1.6 R4 ?

Spotkalem kiedys kolesia ktoory moowil ze na silniku 1.6 ma glowice 2.0 i ze to dlatego -Bo to wersja GT (Taunus notabene ;-) ) nie mniej czy to mozliwe, czy to cos daje w takim przypadku ze zawory tyc beda wieksze? Jakie sa minusy takich ukladoow 1.6 glowica 2.0 ?

Dlaczego tak czesto widuje sie krecone kolektory "barany" poprzepalane pozaspawywane...?
Jak temu przeciwdzialac

Czy dzialanie takiego kolektora jest zblizone do dzialania strumienicy luskowej i czy dodanie takiej strumienicy za takim kolektorem nie mija sie z celem i czy nie bedzie zaburzac interferencji spalin wychodzacych z takiego kolektora?

TENKS NARRA

Q_Back / 2003-01-30 21:41:02 /


Panie Q_back. Jak chcesz, to mam do opylenia silniczek 1.6GT Oryginał. Głowica GT z innym wałkiem itd. Blok pasuje od Taunusa.
Zapraszam na e-malie.

♠Zoggon♠ Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-30 22:09:19 /


Kolektor baranek krótko mówiąc daje lepsze odprowadzenie spalin,a strumiennice ŁUSKOWĄ to sobie można wsadzić w d... tak jak inne rzeczy typu magnetyzery.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-30 23:17:05 /


Sorry Spider ale mi chodzi o konkrety co, jak, dlaczego a nie gdzie sie to wklada ja nie pasuje zastosowac tego w autku ;-) .Mi wydaje sie jednak strumienica ma sens jesli ktos potrafi obliczyc amplitude cyklu i spasowac to z dlugoscia strumienicy i odpowiednio umiescic :-P

Oki

ale wracajac to jak z tym gaznikiem i kolektorem ile daje i na jakiej zasadzie dziala. Jak z ta glowica, walkiem i rozrzadzem ?

NARRA

Q_Back / 2003-01-31 00:03:15 /


Fajnie tak poczytać o podejściu do "tjuningu" na tym forum.
Może mały przykład:
Mój Lanos (tak, tak Deawoo :) ) dostał:
filtr stożkowy+strumienica zamiast kat.+przelotowy ostatni tłumik i co ...
i do paki zamiast katalogowych 12 z hakiem w trzech próbach zszedł ponizej 10sek.
Fakt, że spalanie mu wzrosło do 11litrów, ale jak to się mówi: "albo rybki, albo akwarium".
Aha.. i power rure też ma :) No i ciemne szyby, ale to styling a nie "tjuning"
Teraz jest znowu kat. bo nim przeważnie jeździ żona i ją interesuje spalanie, a nie osiągi.

A co do kolektora, to podejrzewam że w V6 byłby to kolektor 3-1 na równych rurach.
W rzędówce pewnie 4-2-1. I taki zabieg na 100% poprawi opróżnianie cylindrów. Ingerencja
w długość układu zmienia charakterystykę zjawisk falowych i może zarówno poprawić jak i pogorszyć osiągi.
Mądre co? :)
Teraz się pewnie zacznie jatka...

Rayo Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-31 10:38:54 /


;)
a ja mam nierasowaną Waraszawiankę co przypiera do muru każde dae... coś tam w 5s, a w trzech próbach w kolejne 5s mogę już dotknąć własnym zderzakiem przez toto coś do tynku ;)
nie pytaj czy próbowałem, bo nie dawno było 50-cio lecie fso, więc pojechałem rozjechać 50 matizów, jak święto to święto w końcu koreańce w kilka lat wykończyli naszą historię ;P

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-31 13:45:51 /



Powiedzcie mi jak to jest z ta wersja GT co dokladnie daje krecony kolektor "baran"
Czy gaznik dwu gardzielowy z 2.0R4 do R41.6 to tylko zwiekszony poboor paliwa
Jak jest z rozrzadem w GT? Czy taka przerooba wymaga usprawnienia wzmocnienia paska rozrzadu, ........ w silniku 1.6 R4 ?

To pytanie jest chyba wyrazne ?
NARRA

Q_Back / 2003-01-31 16:19:10 /


Strumiennice są bardzo pozytywne!!!
ale nie strumiennice łuskowe!!!

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-01-31 19:23:31 /


Oki ale nie chodzi mi o dewagacje na temat strumienic. Sa one modne i w kazdym Gt lub na stronie @ poswieconej tjuningowi moge sie oddac lekturze :-) ale tu mam powazna zagwostke
czy ~jaka bedzie rooznica miedzy 1.6 na jednogardzielowym gazniku i kolektorze jak parapet w poczekalni a 1.6 z dwugardlowym weberem i pokreceniem przy wydechu jakiej srednicy zastosowac rure wydechowa. Male tez mozna rasowac taka mam nadzieje tylko jakos ciezko jest zdobyc informacje na ten temat. I dodam ze to nie po to ze mnie nie stac na wiekszy motor albo sie ze cos .... Tylko tak se umailem ze bede mial szybkie 1.6 ki a i jak sie stacza kolo zamachowe i ile i gdzie i jak to sie ma do naminalu.

NARRA

PS
Dajcie se juz luz z tym buraczeniem o plasticarach i pokazcie ze sie choc tyc na 1.6 znacie ;-)

Q_Back / 2003-01-31 19:45:58 /


Kurna to gdzie sie mam dowiedziec jak nie tu nie wierze ze nikt nic nie wie :-P
NARRA

A moze to nie ma nic wspoolnego z jakas intryga ? :-(

Q_Back / 2003-02-02 05:29:44 /


Q_Back, tak się składa że mam silnik 1.3 GT wyposażony we wszystkie wymienione przez Ciebie wynalazki, oprócz strumienicy i "poprzepalanych pozaspawywanych". :-) I każdy z tych dodatków coś tam daje, ale o tym akurat wiem z literatury, nie z doświadczenia, bo nie próbowałem tego wszystkiego odczepiać i patrzeć jak się zachowuje silnik. Konkretnie co daje to tak z pały nie pamiętam, a nie wiem czy znajdę czas na grzebanie i szukanie odpowiedzi. Jeśli nic więcej nie napiszę to do zobaczenia na zlocie, będziesz mógł się przekonać z bliska jak się sprawy mają.

A jeśli chodzi o "wzmocnienie paska rozrządu" to mnie sprawa nie dotyczy, bo ja mam rozrząd na łańcuszku, jak wszystkie Kenty. AFAIK były też Pinto OHC 1.6 GT i zdaje się że jakieś V-ki (2.3?), ale o tym to już mam mgliste pojęcie.

Rafał L. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-02-07 00:42:03 /