logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Co z luzami na moscie (granada 2.0)

Co z luzami na moscie (granada 2.0)

Mam straszne luzy na tylnym moście. Jak się ich pozbyć. Mile widziana dogłębna pomoc bo jestem dopiero początkującym posiadaczem tegoż samochodu (tj. granada 2.0 rzędowy '81)

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-07 22:41:28 /


to pewnie lozyska, musisz rozkrecic i zobaczyc.

renifer Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-07 23:53:29 /


Wielkie dzieki. A jakieś szczegóły bądż dokładniejsze instrukcje do wykonania tej operacji byłbyś w ztanie mi przekazać? (Z góry dziękuje)

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-08 18:37:28 /


Raczej sie wstrzymaj z samodzialką i zobacz sobie książke serwisową fiata albo poldka. NIby granada ma niezalżne zawieszenie itp ale przekładnia hipoidalna to to samo.
Na poczatek zbadaj półośki a co do samej przekładni to naciąg łożysk i regulacje powodują że nawet autoryzowane serwisy patrza na to jak na chinska magie. Ja w swoich opelkach robilem to w Katowicach na Panewnickiej i jestem zadowolony.
Good Luck

dugazz / 2002-07-08 23:43:48 /


powiedz dokladniej w ktorym miejscu sa te luzy? I jakie? Bo nie wiem do konca czy chodzi ci o luzy na lozyskach czy na przekladni?

renifer Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-09 00:59:40 /


Na przekładni jak sądze. Stuki dochodzą w momencie zmiany biegów i podczas "prześcia ze stanu przyspieszania" do "stanu chamowania" silnikiem. Nie ma luzów na półosiach bo kręciłem łapą na kanale tylko na wejściu wału.

bartek nowakowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-09 22:24:59 /