logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Capri - lowrider ?

Capri - lowrider ?

Od dwóch lat studiuję sobie automatykę i myśląc o sposobie wykorzystania tej wiedzy spojrzałem na swojego Caprysa. Dlaczego by go nie zmusić do tańca -pomyślałem. Wstępnie zaplanowałem już projekt instalacji hydro, która może być realizowana sposobem i środkami dostępnymi bez dużych nakładów finansowych (nowa kosztuje 12tys), ale
poległem na jednym elemencie który jest cholernie drogi - elektrozawory.
Jeżeli ktoś przypadkiem wie gdzie można takie cudeńko pozyskać, z drugiej ręki oczywiście, to proszę o kontakt.
Co myślicie o pomyśle zrobienia z Capri Lowridera ?

baaati Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-03-09 22:05:25 /


zacznij od tego ze ci sie ten capri rozpadnie po paru takich podskokach, musisz zaczac od przrobki kompletnej podwozia bo ona strasznie w piz....e dostaje przy tego typu zabawie,


grzech / 2004-03-09 22:06:59 /


My na to
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3dd564cd24ad0#3dd8b6539f6a2

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-03-09 22:11:49 /


to jest szczegół i oczywisty, poza tym to można to zrobić na wiele sposobów,np.
może podskakiwać delikatnie, albo podnosić się po to żeby przejechać po jakimś nierównym terenie. Wiem co mówię, zgubiłem raz michę na kamieniu.

baaati Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-03-09 22:14:57 /


miske to ja przecieram o glebe notorycznie w żony capri :)
czas założyć płyte.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-03-10 10:12:28 /


Szajba Wielki mentor wszystkim wskazuje droge :P
a ja mam dzis urodziny :P fajnie co??? heheee

Michal FAZI / 2004-03-10 10:38:11 /


No to zdrowia, szczęścia i polewaj :~)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-03-10 10:51:55 /


No to <piwo> dla Ciebie i wszystkich obecnych:))) I wszystkiego naj:) I żeby Ci capriczka wiernie służyła:) I nie wiem co jeszcze:P Pozdroffki:)