logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » O opinię proszę.

O opinię proszę.

Mam możliwość zakupu silnika 2,9 efi od Scorpio ze skrzynią automatem. Czy warto?
Jak sprawują się te silniki i skrzynie?

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-08 14:50:06 /


silnik napewno warto wlsnie taki tylko ze manual wstawil patryk jakies 2 tygodnie temu teraz jego grandzia to jedna z bardziej tynamicznych fur gdanska!
nie wiem jak to jest na automacie pewnie podobnie ale silnik 2,9 od scorupy jest swietny
jak jade za nim to tylko znikajacy punkt widze i gonie go potem przez 2 minuty moim 2.0l R4

Hoover 3M / 2002-07-08 15:16:11 /


A duza jest roznica w mocy i w cenie miedzy 2.8 a 2.9 ?

Seemann / 2002-07-08 22:59:45 /


Za ostatnie pół roku napisałem już na forum chudą książkę na ten temat i nie chce mi się znowu podawać wykresów mocy, momentu, obrotów, prędkości, zużyć paliwa, itd. Poszukaj - znajdziesz. Jest na pewno. Generalnie moc jest praktycznie ta sama (niekiedy 2.8 ma większą), moment 2.9 ma lepszy, ale 2.9 ma wtrysk elektroniczny, a 2.8 - gazior albo wtrysk mechaniczny. Poza tym 2.9 ma inne wydechy, lambdę, i mnóstwo innych szpejów, przez co bywa zawodny, trudniej naprawialny, droższy w zakupie - ale odpłaca się równiejszą pracą i mniejszym spalaniem. Jeśli ktoś Ci mądrze pospina elektrykę z elektroniką - bierz 2.9. To jest deko inna epoka.........

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-08 23:44:02 /


Muszę chyba poprosić MK, aby jakąś wyszukiwarkę zrobił, bo siedząc na modemie fortunę wydam na przeszukiwanie forum.
Dzięki Perana
Czy 1800 za taki silnik ze skrzynią automatem i całą elektryką to dużo czy nie ?
U nas nie mam z czym porównać bo tylko jeden taki znalazłem.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-08 23:50:54 /


Jeśli motor jest zdrowy i możesz go sprawdzić w innym aucie, z którego dopiero go wyciągniesz, to ja bym brał. Automat gwarantuje, że motor nie może być zarżnięty. Swoją drogą przy tym silniku automat to idealne rozwiązanie. 1800 to nie pieniądze - niedawno gostek (przez grzeczność nie podam namiarów, ale był na tej stronce) wołał 1300 za V6 2.3 na gaźniku z takim zużyciem oleju, że na manewrach morskich mógłby stawiać parawan na pół Bałtyku. Z automatem niby będzie więcej jarał o jakiś literek, ale na to jest propan, a tylko 2.9 ma utwardzane gniazda. Ja bym się nie zastanawiał.

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-09 00:04:10 /


jesli z komputerem i montarzem to bardzo malo jesli sam silnik ale w dobrym stanie to mozna wziasc moze jeszce troche gosc spusci
Kolega kupowal 2,9 EFI na manualu z niemiec mu sciagali ale w ekstra stanie to 2000zl zaplacil z montarzem chyba cos okolo 2400zl

Hoover 3M / 2002-07-09 00:08:01 /


To na koniec dodam, że ma instalację gazową.
Biorę.
Dzięki.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-09 00:16:34 /


sluszna decyzja
jak bys znalazl taki drugi w tej cenie to pamietaj o mnie:)

Hoover 3M / 2002-07-09 00:24:14 /


Jeśli dobrze sqmałem, to za 1800 masz motor z elektroniką, gazem i skrzynią automatyczną. Chłopie !!! Jak jeszcze powiesz że z papierami, to chyba u Was obowiązują jakieś inne pieniądze niż pod Tatrami. Żyć nie umierać........

Pe®ana Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-09 00:38:27 /


Jest to auto z rozbitki. Część biorę ja (mechnika) część kolega (blachy). Całość 3000PLN. A pieniądze te same. U nas obowiązuje zasada: mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, niższe spalanie. Ekonomia jest silniejsza.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-09 01:56:00 /


Byłbym zapomiał. Trochę się tego automatu boję. Może jakieś sugestie, może manualnej szukać ?

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-09 03:09:43 /


w taunim mam od roku taki motor i stwierdzam ze jest to najbardziej debiloodporny z silników jakie miałem... jeździ 100% na gazie [motor kupiłem bez elektroniki i tak zostało :) jest tylko aparat zapłonowy od 2,8 dorzucony i dobra instalka gazowa ] chodzi bardzo cicho nie wymaga żadnych regulacji pomimo katów na gazie...
sprzęgło od 2,8 ,skrzynia od 2,3 ,most kombinowany = skrzyżowanie mostu od taunusa kombi z mechanizmem różnicowym tranzita ;))

i narazie oprócz 3 ukręconych wałów nic się nie dzieje :))

silnik kosztował jakiś 1500 PLN z przebiegiem 70 tyś km z rozbitego scorpio...
znajomi kupowali teraz takie silniki do swoich fur.. płacili po 1000 pln za silnik bez elektroniki ale z małym przebiegiem...


a skoro jestem przy tym silniku to może ktoś oriętuje się co jaki przebieg w takim silniku zmienia się łańcuszek rozrządu???

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-07-09 08:35:12 /


Dzięki za sugestie o debiloodpornym silniku.

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-07-15 09:25:59 /