logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Silnior ze scorpio mkII, a z mkI

Silnior ze scorpio mkII, a z mkI

Chciałem włożyć do capri pięknie brzmiący, postrach buraków i dresów, a mianowiscie silnik V8 3.5l, ale podnosząc maskę auta ujrzałem tam ukrytego Tazzmana zapierającego się rękami i krzyczącego "Nieeeepooozwwoolę!!!", wiec muszę znaleźć inne fajne serducho. Zastanawiam się nad cosworthem, 2.8i, ale też na zwykłym 12 zaworowym 2.9efi. Na razie ten co mam w aucie daje rade, ale powoli zaczyna już marudzić, stękać i jęczeć. Teraz konkretnie na tapecie mam dwa silniki 2.9efi. Ze starego scorpio i z nowego (wieloryba). Niby silniki te same, ale jednak mogą się różnic paroma duperelami. Więc pytam- czym się różnią? Co ma nowszy model, a czego nie ma starszy model? Jezeli chcę nowszy silnik, to musi iść on razem z wiązką, kompem i całym osprzętem? Czy nowszy jest sterowany ze skrzyni? Jezeli będę przekładał to i tak ze skrzynią a4ld.
Pozdr.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-09-27 15:57:28 /


Jedź do mechanika i powiedz o Tazzmanie pod maską, na pewno coś poradzą żeby się go stamtąd pozbyc.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-09-27 16:39:47 /


zapek... spadaj:))

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-27 19:45:04 /


Curtis, przyjedź do mnie, zostawi mi Tazzmana, ja go jakoś zutylizuję. :)

A Ty wpisz w wyszukiwarkę capri.pl hasła: "boa" "bob" i będziesz znał wszystkie za i przeciw. Jest tego od groma i podejrzewam, że krótko się tego nie da opisać.

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-27 21:17:21 /


Chociaż? ... w sumie tak sobie na szybko pomyślałem... Może jednak pojedź do mechanika. Może zamontuje Tazzmanowi jakiś chip - tuning i będziesz zadowolony? ;)

MILO Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-27 21:18:25 /


i obowiązkowo katalizator :))))

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-09-27 21:19:31 /


to dla tazmana chcesz zmienic silnik czy dla siebie?? :)

tachu Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-27 21:39:53 /


AaaaAAaaa Widzisz Majlo ;D Wlasnie, ze troche poczytalem, i podział na BOA i BOB dotyczy tylko cooosssssssssssworthow, w zwyklych dwunastotazzorowcach (12V) nie ma takiego podziału. Stąd moje przydługawe pytanie w pierwszym poście.

Curtis_Capri Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-09-27 21:46:07 /


moje silniki.. w 90% są ok:))

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-27 21:49:14 /


Wybierz ten co ma mniejszy przebieg. Duża szansa jest że będzie to ten z wieloryba :) silniki mogą różnić się elektroniką reszta zmian to kosmetyka.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-09-28 00:35:05 /


chociaz raz ktoś cos mądrego powiedział:)

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-28 00:37:14 /


Wolffa capri (to czerwone co do Wrocka ostatnio dotarło) ma silnik z wieloryba. I działa i to całkiem nieźle.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-28 08:26:59 /


Jarek bo mu ktos głupot naopowiadal, ze nie bedzie mu pasowac ten silnik do jego wiązki...

tazzman Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-28 08:29:43 /


komp - nie, silnik - tak

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-09-28 13:28:21 /


A czemu komp nie?

U Treetopa w granadzie też jest silnik BRG z wieloryba, na elektronice od scorpio mkI i dziala wyjebiście.

Mysza liil (EM) / 2009-09-28 14:57:08 /