logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Przekladnia kierownicza, kamien.

Przekladnia kierownicza, kamien.

Czesc.
Wlasnie remontuje maglownice ze wspomaganiem i zastanawiam sie nad tym w jaki sposob smarowany jest tzw. "kamien", czy wystarczy tam nalozyc tawotu czy moze jest jakis specjalny specyfik (tawot grafitowany?). Dokladnie chodzi o koncowke rozbieralna na obu koncach listwy.
Pozdrawiam szanownych forumowiczow.

Kriss_MustangII / 2004-04-18 14:10:51 /


Pare dni temu rozbieralem swoj magiel od granady, i na listwie zebatej jest smar (towot :) ) wlasnie z grafitowy. Jesli magiel ma juz wycieki wtedy smarowany jest olejem z ukladu cisnieniowego :)

Mysza liil (EM) / 2004-04-18 19:11:22 /


Ale tobie chyba chodzilo o sworzen kulisty drazka kierowniczego - powinien byc nasmarowany smarem przegubowym (przewaznie grafitowy)
BTW Koncowka drazka tez ma taki smar.

Mysza liil (EM) / 2004-04-18 19:33:59 /


wlasnie o ten przegub mi chodzi, wyciekow nie bedzie, udalo mi sie dostac uszczelniacze wiec magiel bedzie jak nowy, heh :)

Kriss_MustangII / 2004-04-18 20:49:49 /