logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » regulacja zaworów w 2.0 V6

regulacja zaworów w 2.0 V6

Witam
Ponieważ założyłem gazownie potrzebuje podpowiedzi na temat regulacji zawrów.
Regulacjie zrobi mi mechanik tyle że potrzebuje wiedziec jaki są odleglości, skoki czy te szparki ktore sie ustawia. Sam jestem laikiem w tych klimatach.
Pamiętam że jakiś czas temu na liście omawiany był podobny problem jednak moje archiwum uległo zniszczeniu. Dzieki za pomoc.

Bartosz Stepień / 2002-02-22 09:36:44 /


Ja sobie i klientom ustawiam :
-wydech 0.40
-ssący 0.35
Jeżdżąc na gazie i tak "trzeba" ustawiać co 5000km
Koszt ustawienia u mnie to 70zl
Pozdro
Pająk
http://www.pajakautoserwis.boo.pl

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-02-22 12:11:16 /


Witam.
Teoretycznie w Capri powinny być zawory ustawiane jak pisał Pająk i jest na stronie i w kazdej książce dotyczącej starych fordów, ale... :-). Biorąc pod uwage wiek tych aut szczelinomierz mozna wrzucić w kosz, bo jak u siebie ustawiłem na zalecane luzy, czyli wydechowe 0.4mm a ssące 0.35mm to chodził jak sieczkarnia i nic nie było słychac tylko zawory :-). Problem polega na tym, że z biegiem czasu wyklepuja się dźwigienki zaworowe itd. I po wciśnięciu szczelinomierza jest 0.4mm, a jak sie weźmie dźwigienke w rękę to ma luzu ok. 1mm :-). Tak że zanim zaczniesz ustawiac zawory zwróć uwagę, czy nie jest tak jak napisałem bo inaczej Capri będzie klepał jak diesel :-), a Ty bedziesz zdziwiony bo przecież luzy jak książka pisze :-). Pozdrawiam

kavaler / 2002-02-22 18:59:01 /


a ja mam 0.3 ssasy i 0.4 wydech i dziala super. Pozdrawiam CHUDER

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-02-23 19:53:46 /


jakoś prawie zawsze jest ok,jezeli natomias wystepuje pukanie,to luzik sie troszke zmniejsza i po problemie

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-02-24 21:18:02 /