logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » transit..2+asb+2.9

transit..2+asb+2.9

swap: tj z 2.0 umarł !:( na 2.9
motorek juz jest na miejscu (tymczasowym)
problem pojawił sie w chwili wkładania skrzyni tzn.. w skrzyni jest jakis olej ???????
- na pewno odpowiedni bo scorupa jechała do ostatniej chwili i to całkiem żwawo , jednak podczas lezakowania skrzynia popusciła :) - poprzez naped licznika stala jakis czas w pozycji wertikalnej -
Problem !!
Jak najlepiej postąpić ?? ( skrzynka jeszcze lezy obok i czeka ) -
czy da sie wylac cały olej metodą grawitacji ???a pozniej zalac ją swiezym??
jaki najbardziej bedzie odpowiedni ( było to scorpio 2.9 efi z 94)
I jak ją zakładać na silnik -czy ???? sprzęgło do koła zamach.... czy ?? wsunąć na wałek zd. w skrzynie ??
?????????????????????????????????????????????????????????

transit_camp Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-14 18:21:11 /


Abtomata raczej nie da się wylac w calości grawitacyjnie.

Killer vel M-maniac Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-14 18:26:56 /


Co za pytanie! Konwerter, czyli 'sprzęgło' bezwzględnie włożyc w skrzynię!!!!!!!!!!!, nie zapomnieć o wałku centralnym, i obracać dotąd tym konwerterem lekko dociskając, aż wkliknie się podwójnie w skrzynie (ma nie wystawać poza obrys dzwonu i praktycznie ocierać wypustkami o obudowę skrzyni). Z jakiej racji jest on wyjęty wogole? Nie można tak zdejmować skrzyni!

Mysza liil (EM) / 2010-06-14 20:09:35 /


Konwerter zostaje przy skrzyni. Wrzucasz na silnik całość, a konwerter do flywheela przykręcasz przez otwór do mocowania rozrusznika. W innym przypadku zniszczysz szyjkę konwertera.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-06-14 20:11:12 /


A w gorszym wypadku pęknie wewnętrzny wirnik pompy.

Mysza liil (EM) / 2010-06-14 20:12:18 /


A w jeszcze innym przypadku odkształci się driving plate, i za niedługi czas urwie wokół śrub mocujących go do wału.

Jan Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-14 20:15:40 /


drajwingplejt sie urywa bo jest skonstruowany do dupy, cienka blacha i maly rozstaw srub mocujących do wału nie pozwalają przenosić takich momentów.

Mysza liil (EM) / 2010-06-14 20:24:16 /


Dziekuje

za porady odnosnie montażu , a co zrobic z tym olejem ktorego resztki zostały
nie wiem jaki był wlany ???? chciałbym zalac nowym , ale jaki najlepiej zalac, ten ktore jest teraz ma taki dziwny kolor kawa z mlekiem ??

transit_camp Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-15 12:20:13 /


Kawa z mlekiem, czyli olej z wodą.

dirk Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-06-15 16:51:27 /


a czy problemem jest wsadzić do transita tego z początku lat 90tych MT75 bądź N9 Vkowe? pytam bo jeszcze zanim kupiłem granię i jeszcze szukałem biorcy na 2,9 które mi zalegało, myślałem o transicie właśnie, ale przeraziłem się właśnie skrzynią biegów...MTek transitowy to zewnętrznie zupełnie inna skrzynia [w innym miescu drążek zmiany biegów, krótsza]. Wiem, że ludzie wsadzają do tych transitów 2,9. Wiem, że występowało ono w transicie fabrycznie. Zastanawiam się tylko jakiego patentu używano, aby połączyć silnik i skrzynię no i jaka to była skrzynia...

ulik87 / 2010-06-26 17:09:31 /


zwykla skrzynia i dwumetrowa gałka od biegów.

Mysza liil (EM) / 2010-06-26 22:05:14 /


ja mam n9 piątkę ze scorpio
z przeróbek to ;
-nowy otwór w podłodze
- pojedynczy fotel pasażera
-obcięcie drążka od oryginalnej skrzyni i zespawanie z tym od piątki
http://www.capri.pl/car/1885

t o m a s z Dokładna lokalizacja na mapie / 2010-07-02 22:52:13 /