logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Regulacja gaznika weber 38 DGAS

Regulacja gaznika weber 38 DGAS

Witam!Prosze o pomoc w kwestji regulacji webera 38 dgas.Taki gaznik mam zamontowany w troche nietypowym jak na ta strone silniku/V8,3.5litra,range rover/Jezeli chodzi o zasilanie gazem to problemow nie ma.Natomiast na benzynie podczas zmiany biegow przy niezbyt wygorowanych obrotach/okolo 2500/z wydechu wyrzuca czarny dymek.Czasem tez silnik troszke jakby sie dlawil/przy naglym dodawaniu gazu/.Podejrzewam ze jest to sprawa zbyt bogatej mieszanki.Ktorymi srubkami regulacyjnymi trzeba pokrecic i w jaki sposob oraz ktory element gaznika moze byc uszkodzony./Sprawdzalem membrane pod dekielkiem ze sprezyna w komorze plywakowej i wyglada dobrze/Co jeszcze moze byc w zlej kondycji.Pomocy!!!Pozdrawiam!!!

wojtek-krakow / 2004-06-08 11:51:47 /


Po pierwsze, to nie ta strona. Należy się lincz :)

Nie wiem co robią u Ciebie te gaźniki ( http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=31349&item=2481146624&rd=1 ) , bo od zarania dziejów standardowo są wkładane niezawodne i niemalbezobsługowe podciśnieniowe 2 solexy SU Stromberg 175, pre SD1 do 76' http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=27376&item=2481159650&rd=1 , SD1 do 86' nieco nowsze Strombergi (nie ma akurat na ebayu, musiałbyś wejść w mój profil do FC by je obejrzeć). Po 86' wtryski.

Pewnie (ale to nieautorytatywne, bo nie znam się na wszystkich Range Roverach) masz jakąś podkręcaną/kombinowaną wersję na kolektorze Offenhausera, lub podobnym.
Jak się bawić to z takim ;) http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=43120&item=7903989999&rd=1

Masz może za bogatą mieszankę, ale z doświadczeniami u nas na Roverkach może być krucho, lepiej spróbuj w tym klubie ;)

http://www.roverki.pl/

pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-08 12:22:18 /


38 DGAS jest do 3.0 essex V6

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-08 13:32:26 /


po tym co Bartek napisał to przyjrzałem się temu co znalazłem na ebay-u :)
Tylko 2 gardziele... porażka.
To "udoskonalenie" z pewnością nie nadaje się do tego silnika.
Nie patrząc założyłem, że ktoś komplikując sobie życie zrobił to dobrze i dał 4-ro gardzielowy :)
A na tym znalezionym linku to ktoś pociął zwykły oryginalny kolektor i zapewne u Ciebie jest zrobione podobnie :(

Oryginalnie gardziele w SD1 są 2 x ok.44,5 mm
Wyrzucić tego webera, pewnie tu u nas na stronie (w ogłoszeniach!) komuś się przyda taki do Caprika Essexa, a sobie kup oryginalne, albo od razu ściągaj lepsze z anglii.

Namiar na gościa od części roverów z wyspy mam, mogę dać na priv.
Kolektor wraz z nowszymi zdatnymi gaźnikami mam, ale pozbyć się go będę mógł dopiero jak tylko zdarzy się korzystna okazja na lepszy zamiennik ;)
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-08 15:11:01 /