logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » trzesie skrzynia

trzesie skrzynia

mam kłopot samochód taunus silnik ohc skrzynia 4 orginalna powyzej 110 km/h trzesie skrzynią podobnie gdy wkręce silnik na wysokie obroty np na 2biegu wymieniłem podpore wału razem z łożyskiem jest nowa guma łącząca wał ze skrzynia wał był wyważany i dalej kur... trzesie co z tym zrobić stało sie to po pęknięciu gumy lączącej wał ze skrzynia jak wymieniłem gume zaczeły sie jaja

michałP / 2004-06-24 15:50:29 /


a obejrzałeś czop centrujący i tulejkę? A ile jeździłeś z walniętą gumą? U Patryka ze sktzyni panewkę można było wysypać, tak długo jeździł z rozwaloną gumą. Czy zdjąłeś opaskę metalową ściskającą nową gumę? czy wałek zdawczy skrzyni jest w jednej linii z wałem napędowym? Czasem trzeba podnieść skrzynie i opuścić podporę, albo nową poduszkę pod skrzynię.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-24 16:03:11 /


wszystko wygląda na oki co najwyżej można by sie do poduszki pod skrzynią przyczepić skrzynia jest w osi z wałem z walniętą gumą zrobiłem może z 500metrów opaska zdjęta z gumy sprawdzałęm nawet inny wał i nie pomogło

michałP / 2004-06-24 16:22:51 /


może któryś krzyżak ma luzy..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-25 00:16:06 /


To trzeba obejrzeć....

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-06-25 07:46:05 /


wał jest cały oki ma nową gume łączącą skrzynie z wałem nowe łożysko nowa gume na podporze 0 luzów na krzyżakach i jest wyważony to gzie może leżeć przyczyna mam już nowa poduszke mam nadzieje że po jej założeniu problem zginie

michałP / 2004-06-25 10:44:20 /


przypadek z autopsji..
niespełna rok temu wymieniałem 2 krzyżaki w wale.. wał po zmianie został wyważony. wsadziłem do auta, okazało się ze przy 40 juz zaczyna wibrować...
oddałem wał ponownie do wyważenia.. po tym wibrowało mniej ale jednak.. po posłaniu kilku jobów "fachofcowi" oddałem wał do innego.. od tamtej pory mam święty spokój...

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-25 13:19:22 /


podstawowa sprawa przy rozkrecaniu walu to zaznaczenie jak byl zlozony
trzeba chyba dac do innego fachowca od wywazania

drugi problem to ustawienie walu, nie wiem jak Taunus ale Capriki maja rozne podpory , rozne ich mocowania w tunelu, rozne skrzynie i oczywiscie rozne resory z tylu to wszystko sprawia ze wal moze byc mocno wygiety nie tylko w gore ale i w bok, trzeba wtedy wrzucic troche podkladek pod podpore zeby wal byl jak najbardziej prosty

jak krzyzaki maja luz to bedzie sie telepal

jak wchodzi za malo w skrzynie to tez bedzie sie telepal

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-06-25 18:33:49 /


to może mi ktos poda namiary na dobrego speca od wyważania wałów z okolic łodzi ten u którego wyważałem jest z bełchatowa byc może on zawinił

michałP / 2004-06-25 22:22:18 /