logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Solex 35 EEIT - zawory kulkowe jak sprawdzić czy są ok ?

Solex 35 EEIT - zawory kulkowe jak sprawdzić czy są ok ?

Właśnie rozebrałem swojego solexa i mam problem z oceną czy występujące zawory kulkowe są w porządku czy wręcz przeciwnie.
1) wtryskiwacz pompy przyspieszacza, czyli to coś co jest pomiędzy gardzielami i wtryskuje paliwo. w Solexie ma on zaworek kulkowy od spodu. Jak nim macham to kulka lata i hałasuje tak jak w spray'u. Czy to dobrze, czy nie ?
2) mocowanie pompki przyspieszacza - czyli te kwadratowe urządzenie przykręcone do korpusu 4ma śrubkami z dźwigienką poruszaną razem z dźwignią przepustnic. W samym korpusie też jest zawór kulkowy. Jak macham całym korpusem gaźnika jego kulkę słychać tak samo jak powyżej. Czy to dobrze ? W komorze pływakowej wystaje coś co mogłoby wskazywać, że jest do wyjęcia i jest powiązane z tą kulką, ale w Haynesie nic o tym nie wspominają więc nie próbowałem wyciągać.

valhallen Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-04-20 21:22:59 /


tak ma być,te kulki są po to żeby się paliwo nie cofało do komory pływakowej,tamtego nie ruszaj,wyczyść dobrze przedmuchaj i będzie git

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-04-20 22:10:11 /