logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » nie działa spryskiwacz....

nie działa spryskiwacz....

Witam wszystkich zainteresowanych i chętnych pomóc.
Mam taki problem iż nie działa mi spryskiwacz przedniej szyby.
Z tego co zdążyłem zauważyć to na przewodzie zasilającym silniczek pojawia się prąd z tą samą częstotliwością co praca wycieraczek.
Nie jestem elektrykiem ale pomyślałem sobie , że to może brak masy. Wiec podłączyłem masę na że tak powiem na krótko. No i spryskiwacz niby działa tak jak wcześniej pisałem z częstotliwością wycieraczek i przez cały czas. Co za tym idzie nie ma kontroli na nim. Czyli włączam wycieraczki to i spryskiwacz też się włącza.

Wiec jest ktoś kto może mi coś doradzić.
Z góry bardzo dziękuję.

gwidii Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-18 15:07:27 /


Zapomniałem napisać że chodzi Capri MKIII Ghia

gwidii Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-18 15:31:42 /


może sama manetka jest walnięta. Spróbuj na innej.

marcinho Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-18 16:31:46 /


No właśnie że nie mam innej ):

gwidii Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-18 16:56:35 /


Włącznik sprawdź. On daje masę, bo zasilanie tam jest na stałe.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-18 18:01:13 /


Ahoj!!!! Manetki taniej niz w twojej gminie zanabedziesz w razie potrzeby pod numerem telefonu dostepnym po kliknieciu w "classmobile" .

Classmobile / 2011-06-18 20:59:08 /


Celem wykluczenia tego co się wysrało należy posiadać miernik i dwa kawałki kabelka.