logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » elektryka » problem z obrotomierzem

problem z obrotomierzem

po uruchomieniu silnika dziala wszystko poza obrotomierzem i amperomierzem wskazniki paliwa i temperatury dzialaja sprawdzalem podlaczenie z tylu zegarów i brak pradu na wejsciu do obrotomierza na krótko tez nic sie nie dzieje z tego co wyczylalem to przewód zielony wchodzi na obrotomierz ale u mnie w capri mk1 nie ma na nim pradu gdzie szukac przyczyny i z ktorego miejsca jest dostarczony sygnal na obrotomirez

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 09:13:52 /


z cewki zapłonowej..

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 13:06:56 /


.

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-23 13:24:50 /


A czy ktoś przerabiał temat obrotomierza w granadzie którą oryginalnie napędzał 2.8i z automatem a zmieniony został na gaźnik +N9 ? Obecnie mam 2.3 i obrotomierz nie działa. Co i gdzie należy przepiąć w instalacji żeby zaczął ?

JoKo 3M_U Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 15:19:53 /


dzieki za schemat ale u mnie nie ma elektronicznego modulu chodzi mi o zielony przewód ktory jest podlaczoiny do zegarów i odpowiada za obrotomierz u mnie jast on przerwany i wychodzi z wiazki w komorze silnika moze ktos wie gdzie ma byc wpiety aby obrotomierz ruszyl

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 21:10:01 /


http://www.capri.pl/page/2221 szukaj tu

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-23 21:15:02 /


podłącz go ( zielony przewód z obrotomierza) do zacisku nr 1 na cewce zapłonowej, taki zacisk występuje zawsze, czy to jest gaźnik, czy wtrysk, czy moduł zapłonowy, czy też zwykły przerywacz, nie mówiąc już o automatycznej skrzyni...

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 22:15:20 /


Nie chodzi mi o to żeby pociągnąć kabel i zrobić aby działał tylko co i gdzie w instalacji przepiąć żeby było jak w oryginale. Wiązka w granadzie ponoć jest modułowa tak że ominąć mogę ten k-jetowy fragment i puścić prąd tak , oryginalną instalacją żeby działało jak w wersjach gaźnikowych.

JoKo 3M_U Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-06-23 23:14:45 /


Joko, "plus" po stacyjce i masa, to chyba niezależnie od wersji silnika jest tak samo prowadzona. Natomiast sygnał (zielony kabel) w gaźnikowcach idzie przez kostkę wiązki silnikowej (nad nogami kierowcy)
http://www.capri.pl/image/page/3278/141691
i pod maską już dochodzi do modułu zapłonowego.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-06-24 09:45:14 /