logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Prosze o pomoc

Prosze o pomoc

Witam
Mam silnik 2.8i z braku czesci wlozylem gaznik od 2.0 nie bylem zabardzo zadowolony z osiagow wiec postanowilem ze wloze ten wtrysk. Zamontowalem wszystko co nalezy i silnik nie chce zabardzo pracowac ciezko sie wkreca na obroty jak gwaltonie przyspiesze to sie zadlawi zrobi hrrrrr w okolicach filtru powietrza i po chwili zacznie zwiekszac obroty ale wysokich nie osiaga a i jeszcze czasem strzeli cos w tej glownej rurze doprowadzajacej powietrze.Silnik nie ma wogole mocy. Pojechalem na ustawienie zaplonu bo pomyslalem ze moze cos zle ustawilem ale ustawil gosciu na lampie i jest to samo. Powiedzial ze to moga byc swiece ale swiece byly na gazniku i wszystko obrze dzialalo przewody WN tez byly na gazniku i dobrze bylo. Jesli ktos wie co moze byc nie tak to niech napisze, podpowie bo ja nie mam pomyslow. Z gory dzieki.

wojtal / 2004-08-10 18:29:36 /


ja sie nie znam super ale jak robi hrrr w okolicach filtra powietrza to moze ssie lewe powietrze z podspodu na laczeniu co znaczne by oslabialo jego osiagi

Hoover 3M / 2004-08-10 18:41:49 /


tez tak myslalem ze ssie lewe powietrze ale sprawdzalem i raczej napewno jest tam szczelnie tak hrrr robi chyba ta tarcza co steruje wtryskami jak sie dodaje gazu gwaltownie potem sie krztusi. A moze to wtryskiwacze? mozna je jakos sprawdzic szybko i skutecznie?? Troche testow tego wtrysku zrobilem zgodnie z opisem na tej stronce oprucz cisnienia w ukladzie bo nie mam przyrzadow

wojtal / 2004-08-10 22:18:11 /


Cdn. po testach raczej nie widze powodu a wszystko zdaje se ze powinno dobrze dzialac. A ktory wezyk jest wchodzacy a ktory wychodzacy z regulatora termicznego??

wojtal / 2004-08-10 22:21:44 /


moze pompa paliwa jest za słaba.. pobeirznie można to sprawdzić odpinająć przewód powrotny paliwa.. jeśli leci z niego benzyna przy pracującej pompie to pompa powinna być oki.. jeśli nie leci nic to pompa jest do bani i daje za małe ciśnienie..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-10 22:37:23 /


zdejmij ten duzy gumowy kaptur nad filtrem obok rozdzielacza
jest tam klapa "przeplywomierz powietrza" , sprawdz czy luzno sie podnosi, czy nie ociera, czy nie lata na boki, moze dac sie przesunac w bok ale powinna wrocic na srodek

sprawdz filtr paliwa czy nie jest zapchany
czy wszystko masz oryginalne od wtrysku?
np elektryczna pompa paliwa przy zbiorniku zasilana z grubego weza, (nie fi6mm)
elektroniczny zaplon itp

manometr podlacza sie do wezyka wychodzacego centralnie na srodku rozdzielacza do reg. termicznego
wazniejsza jednak jest wydajnosc pompy, odkrec waz zasilajacy rozdzielacz, wloz do butelki na ktorej narysuj skale, zdejmij wtyczke wylacznika bezp. na rozdzielaczu i zmierz ile paliwa leci przez 30s po wlaczeniu zaplonu

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-11 10:14:14 /


pompa paliwa ma dobra wydajnosc bo sprawdzalem ta tarcza nie obciera o nic plyninie sie podnosi. Dzis rano wyjechalem i normalnie samochd jechal szedl jak burza tylko ciezko mu bylo ruszyc z miejsca ale jak ruszyl to mial niezlego kopa potem jak sie zagrzal to juz nie chcial wogole ruszyc nie mail mocy. I wez tu badz madry i to wszystko zrozum:)

wojtal / 2004-08-11 16:16:30 /


po kilku prubach i kombinacjach silnik "dziala" tylko ze niechce szybko wchodzic na obroty i dochodzi do 4 tys i mam objawy jakby niepracowal na wszystkich cylindrach, swiece sprawdzalem sa suche tylko jedna byla obkopcona ale nie zalana. Co moze byc przyczyna ze nie wchodzi na wyzsze obroty niz 4 tys?

wojtal / 2004-08-12 21:38:01 /


pytalem sie juz o zaplon, czy jest elektroniczny z modulem czy przerywaczowy?
jakie swiece zalozyles?

sprawdzales wtryskiwacze? moze ktorys jest zapchany, a moze leja jak z kranu
regulowales sklad mieszanki analizatorem spalin?, k-jeta nie tak latwo wyregulowac na "oko" jak gaznik

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-12 22:06:25 /


ustaw zawory, zmierz kompresję i napisz co dalej.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-15 10:34:17 /


dzieki za zainteresowanie samochod zrobilem silnik zyleta a wiecie co bylo przyczyna?? zle wyregulowana tarcza spietrzajaca:) ale ja wyregulowalem i jest wszystko wporzo

wojtal / 2004-08-17 23:02:51 /


ehh to tylko K-jet
najmniej klopotliwy wtrysk jaki wymyslili ;D ;D

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-16 22:33:21 /