logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » problem z regulacja paliwa

problem z regulacja paliwa

pomimo regulacji poziomu pływaka nadal zalewa świece i nie mogę odpalić silnika gaznik to solex eeit prosze o pomoc może są zamienione dysze paliwa w komorze pływakowej jak ktoś z fachowców może powiedziec z której strony jest jaka dysza bo jedna jest o wiekszej średnicy

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-10 20:22:12 /


jeśli to V ka to mają być dwie takie same dysze,powrót do zbiornika na pewno masz drożny ?

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-10 20:27:49 /


Jesli to 2.0v to mam kilka podobnych w razie niepowodzenia reanimacji, najpierw sprawdz porot i trojnik, chyba ze masz bez powrotu, to trza rozbierac gaznik.

Classmobile / 2011-09-10 22:42:54 /


Mi z zatkanym powrotem nie zalewało silnika, więc chyba to nie to. W innym Twoim wątku pisałeś że wymieniałeś membranki. Czy sprężynka membranki oszczędzacza poprawnie założona? Wymieniałeś zaworek z komory pływakowej, może jakiś syf na nim jest i nie odcina dopływu paliwa do komory?

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-11 09:28:34 /


Ale w ogóle odpala, kicha,prycha, odpala na moment? Jeśli nie to jeszcze raz sprawdź zapłon, nawet mimo bardzo bogatej mieszanki powinien jakoś chodzić

Flonder Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-09-11 12:14:00 /


jak zalewa to zawor iglicowy moze byc nieszczelny i regulacja poziomu paliwa nic nie daje

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-11 14:31:58 /


nowe sa wszystkie membranki i zaworek iglicowy silnik nie chce wogóle odpalic nawet zaskoczyć przed wymiana uszczelek jakoś palił ,zapłon nie był zmieniany ,iskra jest jak odkręce świece to są całe mokre od paliwa .Teraz pytanie czy pomimo mokrych świec silnik powinien jakoś odpalić ,czy nie ma szans ?

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-11 16:00:05 /


zwróć uwagę czy ten zaworek iglicowy jest tej samej długości co ten stary,nowy czasami nie oznacza że dobry :)

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-11 16:11:09 /


Powrót paliwa drożny ,pływak wyregulowany zawór iglicowy zamyka .Mam pytanie czy sprezynka jest dobrze założona chodzi o membrankę oszczędzacza mniejszą średnicą od strony membrany poniżej zdjęcie ale słabej jakości i czy przy naciśnięciu przepustnicy paliwo leci jednocześnie dwiema gardzielami bo u mnie tak jest niezależnie od tego czy nacisnę lekko czy do końca .Rozebrałm gażnik i od strony pompki przyśpieszającej mam wkręcone wieksze dysze w komorze pływakowej oraz pod membranka od oszczędzacza i czy tak ma być i czy one regulują przeplyw paliwa?Dzięki za każdą podpowiedz .

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-11 17:42:06 /


w końcu zapalił po ustawieniu pływaka juz nie zalewa świec ale mam teraz inny problem ma wysokie obroty zarówno jak zimny i ciepły .Regulacja dyszy biegu jałowego nic nie daje czy problemem może być ssanie ?

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-12 21:29:23 /


hmm. linka gazoo? zebatki?

leetvoos Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-12 22:37:10 /


Toż coś się zacina, a Ty nowe wątki tłuczesz bez sensu. Więcej w ten gaźnik popatrz co jak cep skonstruowany, zamiast w monitor.

Mysza liil (EM) / 2011-09-13 01:50:05 /


okazło sie że podczas mycia gaznika na myjce ultradzwiekowej musieli żle były zebatki założone

weli3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-09-13 12:05:36 /