logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Olej w wydechu ...

Olej w wydechu ...

Spotkaliscie sie z przypadkiem przedostawania sie oleju do wydechu? Zaolejone jest laczenie drugiego wyjscia glowicy z kolektorem, kolektora z rura wydechowa i rury z tlumikiem, kapie dosc sporo, ma to miejsce po stronie kierowcy. Co ciekawe swiece sa idealne, lekki brunatny nalocik, zero zaolejenia, oleju nie ubywa, spod pokrywy zaworowej nic sie nie saczy, dymienie z wydechu minimalne. Silnik 2.8 w Grandzi.

Hektor / 2011-10-23 13:17:09 /


uszczelniacze na zaworach wydechowych?

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-23 13:21:47 /


Skoro nie ubywa to to nie olej :)

Mysza liil (EM) / 2011-10-23 13:22:30 /


A może wężyk od wskaźnika ciśnienia oleju gdzieś się tam plącze w pobliżu, i ma mały przeciek ?

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-23 13:24:25 /


A może pęknięta głowica i sie płyn chłodniczy przedostaje. Chłodziwa przypadkiem nie ubywa ?

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-23 14:56:46 /


Chlodziwa nie ubywa, ewidentnie jest to olej, geste, lepkie i smierdzi oliwa. Oleju nie ubywa w sensie nie ubywa w zauwazalnym tempie ...

Hektor / 2011-10-23 14:58:56 /


Odkopię temat, bo mam podobny problem.
Pacjent to silnik 1600 CVH - olej sączy mi się podczas pracy silnika spod uszczelki kolektora wydechowego. Myślałem, że przecieka uszczelka dekla zaworowego i cieknie sobie po głowicy, ale po wymianie dalej to samo i ewidentnie widać, że wypływa spod uszczelki kolektora. Co ciekawe auto nie dymi więc ten olej raczej nie z komory pochodzi. Jakieś pomysły co to może być?

Konar / 2017-07-31 12:57:02 /


Obejrzyj dokładnie głowice, tak jak ktoś pisał wcześniej może niestety pęknięcia jakieś są

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-08-02 07:54:10 /


Zdejmij dekiel zaworowy i popatrz, czy gumka zaworowa nie podskoczyła na trefnym zaworze. OHCe bardzo lubią podrzucać gumki zaworowe do góry.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2017-08-12 16:26:42 /


Zdjąłem kolektor.
Widać jak olej splywa wewnątrz kanału do komory, ale trzonek zawór suchy, więc uszczelniacza mogę wykluczyć (?)


Konar / 2017-09-11 13:36:13 /


*trzonek zaworu

Konar / 2017-09-11 13:36:46 /


Witam mam problem ze swoim Capri 2.0 r 4 na zimnym silniku nie kopci i chodzi ok ale jak się zagrzeje i mu dam cały gaz to świata nie widać wali z tłumika czarny dym i śmierdzi przepalonym olejem, co to może oznaczać?

Piterekk / 2018-03-23 14:48:45 /


Wg mnie gaźnik do regeneracji. Wali z wiadra....

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-23 15:07:27 /


pewnie ma za bogato,nie pali więcej?

karolb863 Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-23 22:03:12 /


w Fordzie nie istnieje pojecie ,,pali więcej"

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-23 22:46:29 /


Czyli gaźnik do regulacji ! Jakim to sposobem może na gorącym silniku i na całej pycie bo wtedy kopci spalać olej?

Piterekk / 2018-03-24 19:17:22 /


jakby palił olej to by dymił na niebiesko. Jak na czarno to ma za bogato

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-24 19:45:23 /


Ale jak za kopci to świata nie widać za mną pierwszym razem myślałem że się cos zapalilo

Piterekk / 2018-03-24 20:21:31 /


może masz diesla...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-24 20:31:51 /


Albo masz benzynę ale nalałeś diesla ?

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-24 20:43:02 /


Bez przesady proszę was

Piterekk / 2018-03-24 22:12:31 /


A jakie zużycie oleju? Olej nie śmierdzi benzyna?

Mysza liil (EM) / 2018-03-25 12:02:12 /


Najpierw przejedź się, spałuj do jak gówniarz ojca TDi, żeby osady z wydechu wypalić. Później obsewuj, co się dzieje po przegazówce.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-25 13:21:06 /


Spałuj GO miało być...

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-25 13:21:26 /