logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » Witam

Witam

...z góry przepraszam jak nie tu powitalnia ale motam się na tym forum może ktoś mnie przekieruje.Jestem właścicielem dwóch 17m P5 chciałem rzucić foty i konkretne pytania ale nie wiem gdzie a może muszę być najpierw w klubie może ktoś mi to powie.Mam dwa cuda do remontu i pomimo że jestem mechanikiem ale z praktyką na bakier bo teraz bardziej kierowcą i druga praca diagnostą.Jeszcze wiele mam do napisania ale gdzie Krzysztof

KAWA Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-26 22:01:41 /


W profilu ("konto" w prawym górnym rogu ekranu) znajdź akapit:
"UWAGA: jeżeli chcesz stworzyć stronę z prezentacją samochodu(...)"

Tam masz informacje jak założyć stronę samochodu, która trafi tutaj:
http://www.capri.pl/cars/

PZDR

konrad.s Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-26 22:45:09 /


Co to jest mechanik z praktyką na bakier?

Raul Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-10-26 23:04:38 /


A to taki co wstawia samochody pod wiate i nawet przedtem nie umyje, i niczym nie porzykryje, a zabiera sie do montowania dopiero jak z dwoch mozna zlozyc ino pol... :D...

Zartuje. Ale umyj je do cholery!

Zombie / 2011-10-26 23:52:54 /


eee no. ja tam jeszcze widzę pod wiatą ładną 323...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-10-27 19:09:14 /