logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » problem ze skrzynią A4LD nietypowo bo w (ford bronco II, 2.9, '88r)

problem ze skrzynią A4LD nietypowo bo w (ford bronco II, 2.9, '88r)

witam wszystkich.

trochę może nie to forum ale jest tu dużo doświadczonych ludzi w sprawach starych fordów więc może dowiem sie czegoś więcej niż na rodzimym forum związanym z 4x4.

jednostka napędowa w "bronku" jest to zwykłe 2.9 forda . tylko nie wiem jak jest ze skrzynią i mocowaniem.

tak jak pisałem w temacie jest to skrzynia 4 biegowa (automat) A4Ld

i problem z nią jest taki że ostatni nie wykazując żadnych objawów przestała zmieniać biegi.
gdy wrzucam (D) jedzie na 1 biegu i tyle nie zmienia na 2 .3 .4
wsteczny ok 2bieg można wrzucić z ręki i jedzie ok
olej jest sprawdzony ( czysty niespalony )
czy ktoś coś takiego kiedyś przerabiał ???
a może wie ktoś czy można przeszczepić skrzynię z capri czy innego forda żeby pasowała.

pozdrawiam.

pientus / 2011-12-12 14:02:48 /


Zanim zamkną wątek...

Przerwa w obwodzie podciśnienia modulatora podciśnieniowego lub uszkodzony modulator. Znajduje się on z boku po prawej stronie skrzyni biegów. Taki grzybek z wystającym króćcem z którego wężyk idzie gdzieś do kolektora ssącego silnika.

Mysza liil (EM) / 2011-12-12 15:13:11 /


a można taki gadżet zaadaptować z innej skrzyni np z capri czy coś
bo niestety takiej skrzyni jak ja mam to jak na lekarstwo na allegro a trzeba będzie to naprawiać chyba.

pientus / 2011-12-12 15:54:14 /


Capri ani żaden ze starych fordów z tego forum fabrycznie nie miało a4ld. Ta skrzynia weszła jakoś ok 85 roku.

Sprawdziłeś już wężyk podciśnienia i szczelność membrany? W razie co mam taki modulator, w razie zainterere -> PW.

Mysza liil (EM) / 2011-12-12 16:03:17 /


http://www.midparts.com.pl/pl/p/A4LD-Modulator-podcisnienia-Made-in-USA-87-95/89

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-12-12 17:54:36 /


mam skrzynie manuala do tego sprzętu :)

midnight-cry Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-12-13 22:07:39 /


witam Panowie.

usiłowałem namierzyć ten wężyk i sam zawór ale niestety mogę to zrobić tylko pod blokiem nie mam kanału więc kiepsko mi to poszło... dacie rade mi wytłumaczyć dokładnie gdzie sie to znajduje czy gdzieś w okolicach spustu do uzupełniania oleju (miarki ) bo z drugiej strony są same cięgna mechaniczne i przewodu niet...

a kolego z jakiego modelu masz tą skrzynkę bo 5 biegowy manual szedł tylko do autek z napędem na 2 koła chyba

pientus / 2011-12-14 09:44:29 /


ale przekładka na manual to chyba będzie straszna rzeźba ... sprzęgło itd ... i jak z długością i mocowaniem w reduktor...

pientus / 2011-12-14 10:40:36 /