logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » cisnienie oleju 2.3 v6

cisnienie oleju 2.3 v6

witam ,mam problem ,otoz ,silnik zalany olejem 20W50 ,aquilla lubro, po zapaleniu cisnienie gasnie ,na bardzo wysokich obrotach ,lampka mruga ,dodam jeszcze ze filtr oleju dziwnie mruczy, acha czy ma cos ztym wspolnego ze lewa glowica puszcza spd siebie olej?

mariod / 2011-12-30 23:03:17 /


taki olej to można zalać do silnika w stanie agonii, czym się sugerowałes zalewając taki olej ??

rybagosc Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-12-31 08:19:13 /


A czemuś tam od razu Towotu nie napchał? :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-12-31 13:23:45 /


A ja nic nie rozumiem z tego zdania :/

Mysza liil (EM) / 2011-12-31 13:30:49 /


podepne się pod temat...
U mnie w mk2 na wolnych obrotach drży wskazówka od cisnienia oleju, wręcz hałasuje... Po dodaniu gazu idzie w górę i przestaje się telepać. Czy to wina wskaźnika, brudnego przewodu czy raczej czujnik sie skończył ?

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-12-31 14:34:50 /


Zapowietrz nieco przewód od czujnika. To pomaga. Powietrze tworzy swego rodzaju amortyzator który wytłumia te drżenia, to są efekty pracy pompy oleju. W normalnych warunkach powinien to niwelować tłumik zegara ale w takich starych to już nie koniecznie musi działać prawidłowo.

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-12-31 14:41:00 /


z czujnikiem to sie chyba troche rozpędziłem bo go nie ma :D

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-12-31 14:48:59 /


No ja też się walnąłem :)
Jak jest czujnik to nie ma przewodu bo jest wkręcony w blok :))
Miałem na myśli przewód do zegara. Odkręć go przy zegarze i dmuchnij do niego lekko a potem zakręć z powrotem. Jak efekt będzie nie zadowalający to czynność powtórz.
U mnie pomogło to i u Ciebie powinno :)

Aldaron Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2011-12-31 14:59:45 /


Jak nie pomoże to ja mam sprawny wskaźnik, co nie drży ;-)

PiotrekGran Dokładna lokalizacja na mapie / 2011-12-31 15:07:20 /


Troche smaru na tryby wewnątrz manometru też pomoże.

Mysza liil (EM) / 2011-12-31 15:35:10 /


byl lotos 15W40 ale zaczela kontrolka podmrugiwac na max. obrotach ,wiec zalalem olejem 20w50, a kolor czujnika oleju ma znaczenie?

mariod / 2012-01-01 19:07:14 /


kolor tu niema znaczenia.Jak brakuje oleju na obrotach to może smok pompy przytkany

Endryou Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-01-01 23:36:44 /


Albo ścina się napęd pompy - taki pręt sześciokątny pod aparatem zapłonowym.

Mysza liil (EM) / 2012-01-02 08:27:26 /


przyczyna znaleziona,silnik V6 2.3 mam zamontowany wraz ze skrzynia 9n i walem napedowym fordowskim w Warszawie 223 otóż przewod odczepil sie i dotykal kolektora wydechowego czego przyczyna byl chodzacy na stale wentylator na pompie wody ,ktory dmuchajac na wiekszych obrotach powodowal dotykanie przewodu czujnika cisnienia oleju do kolektora ,po usunieciu przyczyny wszystko jest ok.

mariod / 2012-01-02 20:39:35 /