logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Taunus TC1 z 2d - coupe przeróbka.

Taunus TC1 z 2d - coupe przeróbka.

czy ktos czynił takie cuda? mam na mysli m. in. przeszczep dachu z coupe do 2d, przerobienie drzwi i co tam jeszcze trzeba.

GTqpTC1 / 2012-02-04 23:24:59 /


Tak. Takie cuda poczynił użytkownik o nicku dcop, poszukaj.


W przypadku gdyby usunął konto, może podam na zapas dane osobowe - David Copperfield.

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-04 23:37:37 /


Nie ma to większego sensu i uzasadnienia skoro nadal można dostać jeszcze dziobaka Coupe .... - jest to wykonalne oczywiście - ale koszt przekracza póki co zdrowy rozsądek :) A po co Ci ktoś kto robił coś takiego ? Jak chcesz to zrób sam - tylko zeby buda w efekcie finalnym jak wiele chop-topów nie skończyła w hucie - bo takich już tu było sporo...

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-04 23:49:37 /


Oczywiście trochę się zapędziłem z tym magikiem. Jest bardziej realny sposób niż czarowanie. Trzeba kupić dziobaka, uciąć tył z dachem i schować do szopy. Następnie kupić sedana, usunąć tył i wyciągnąć z szopy dziobaka. Potem należy pospawać te dwie części (a więc tył z dachem z dziobaka i przód z podłogą z sedana), zaszpachlować, zamalować i włala - takim oto sposobem z 2d robim kupe (i to nawet dosłownie) :)

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-04 23:57:22 /


Tc I sedan to już nie dziobak?

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 00:00:27 /


fopa.

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 00:02:32 /


Dawaj go to Ci posadzimy go jeszcze na płycie BMW, wsadzimy V12 5,0 i będzie armata. Wszystko się da, ja to nawet lubie takie projekty a jeszcze bardziej lubię jak klient akceptuje wstępny kosztorys. Dachy już przekładaliśmy więc nie będzie tu większych komplikacji.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 00:50:12 /


absolutny bezsens. Qupeta od sedana różni się zajebiście. W sytuacji gdy można uzbierać trochę więcej kapusty i przyciągnąć gotową wersję, jaka komu pasuje? Siedzieć teraz, mierzyć, spawać i po całęj robocie mieć jakiegos ulepa ..... bleeeee

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 03:57:50 /


mam taki zestaw (zgnita qpeta i duzo lepszy sedan) moge sprzedac, miałem przespawac dach ale nie widzę kiedy miałbym czas. Ewentualnie mogę przestawac na zlecenie.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 09:41:29 /


"W sytuacji gdy można uzbierać trochę więcej kapusty"
ale nie wiem co wyjdzie drożej, nawet robiąc to samemu.
sprawny dziobak to teraz ok 7-8koła a qpe można z Francji trafić już za 10-12 nie mam pojęcia jak trafić dach z błotnikami do qpety za 2000... chyba krojąc już istniejącą, ale to i tak nie w tej cenie.

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 09:44:28 /


http://www.youtube.com/watch?v=E7eOVpBCtPo

wszystko się da:P

bon / 2012-02-05 11:00:20 /


amator, powiedz czym tak bardzo się różni? (zajebiscie..?)?:/

GTqpTC1 / 2012-02-05 13:24:40 /


w takim razie co proponujecie uczynic z coupetą ze tak powiem ala Flinston? Złom?

GTqpTC1 / 2012-02-05 13:29:41 /


wszystkim poza przednimi błotnikami maską i progami.

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 13:30:34 /


niekoniecznie. popatrz na nietykalnego - jego auto na pewno nie było lepsze.
coupe od zapka też żyje - dostało podłogę bodaj ze ścierki.

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 13:31:15 /


o konkrety prosze, nie o ''wszystko". Drzwi są identyczne, nie wliczajac ramy szyby, Podloga to samo, komora silnika to samo, Różnica zaczyna się od klamek w góre. W takim razie jaki sens ma przeszczep podlogi z sierry? Czy to nie jest ulep? Naklad pracy podejrzewam podobny. Wspawywanie blachy po kawałku? ... kiedy i cala komora silnika przegnita....

GTqpTC1 / 2012-02-05 13:44:34 /


zobacz auto nietykalnego, zreanimować można wszystko, albo posadzić na innej płycie podłogowej. wszystko zależy od €€€ $$$
jak masz wszystko komuś zlecić, to taniej kupić we francji "gotowca".

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 13:48:13 /


A Capri m-osiem w ogóle nie miało komory silnika... :D

rzułty BUC Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 13:55:47 /


a czy ktos jest w stanie powiedziec, jaki mogłby byc koszt przełożenia samego dachu? Wiecej mnie nie interesuje, tylko dach.

GTqpTC1 / 2012-02-05 14:02:26 /


Ponieważ Amator ma obie wersje to wie ....

Po pierwsze dach idzie niżej - stąd inna przednia szyba , dalej wysokość ramek drzwi , tylne błotniki od przetłoczenia w górę , koniec dachu , klapa ... wzmocnienie pod tylną półką


Potrzebujesz dach , wszystkie szyby , kawałek wzmocnienia bagażnika między nadkolami , tylną klapę - słowem potrzebujesz pociąć całego dziobaka Coupe + pociąć sedana 2dr , pożenić to razem - mnóstwo pracy , czasu , pasowania , szpachlowania = taniej wyjdzie sprowadzić nadwozie lub kompletnego Dziobaka Coupe niż mieć auto ze spawanym dachem ,skracanymi ramkami szyb w drzwiach, szybami itp .... Chyba , że już masz niezbędne części ...


http://www.youtube.com/watch?v=ot1sS8b2gZs

Tu masz mały przedsmak - trudno ocenic czy łatwiejszy bo to był kiedyś Caro :-)



Mnóstwo spawania , mnóstwo miejsc narażonych na korozję , wspawywanie wzmocnien po wycięciu dachu - to wszystko Cię czeka .... warto ?

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 14:03:20 /


kiedy całe coupe stoi w stodole... wiec problem z czesciami pomijamy.

GTqpTC1 / 2012-02-05 14:06:46 /


Moim zdaniem lepiej jest wspawac dach niz spawac ze sobą dwie połówki (tył-przód). Jest wtedy np. możliwośc wzocnienia chocby słupków. Cała dolna czesc nadwozia zostaje w calosci, to chyba lepsze ze wzgledu chocby bezpieczenstwa.

GTqpTC1 / 2012-02-05 14:12:55 /


Właścicela tej Coupy znam, udziela się u nas, jest też relacja na naszym forum z budowy, na polskiejjeździe też jest sporo i na fsomotoklub również.
Roboty masakrycznie dużo, nikt tego wcześniej nie robił.

BARTEK#1925 Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 14:15:24 /


ale jak ty chcesz wstawić sam dach???? przecież to od przednich błotników zupełnie inny samochod?!!!!! trzeba całe słupki b, błotniki i cały tyl przeszczeiać!

fordofil Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 14:18:54 /


a o czym ja mowie, jak nie o takim wlasnie przeszczepie? dach w coupe ciągnie sie po tylne lampy i conajmniej tam trzeba ciac, a to jest oczywiste... slupki tez do przełozenia.

GTqpTC1 / 2012-02-05 14:28:35 /


skoro całe coupe stoi w stodole to je wyremontuj

ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 15:05:16 /


eh.. potraficie zniechecac ... ciekaw jednak jestem nadal jaki moze byc koszt przelozenia tego dachu, ale podkreslam, samego dachu. (razem ze slupkami oczywiscie i prawdopodobnie tylnymi blotnikami.

GTqpTC1 / 2012-02-05 15:09:28 /


We własnym zakresie około 100-200 zl , u partacza który wyrówna 1 cm szpachli pewnie od 1000 zl ;-P U porządnego blacharza licz z 2000-2500 zl - samo przełożenie dach + klapa i tylne błotniki lub ich fragment

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 15:19:38 /


czy ty potrafisz sobie porównac dwa dziobaki? bo coś mi się wydaje że nie.
cały czas wszyscy ci próbują wytłumaczyć że to nie tylko wymiana dachu i błotników tylko 3/4 nadwozia. a ty dalej swoje...

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 15:31:58 /


Wcale nie :-) 3/4 a nawet 5/6 nadwozia jest takie same -- jak ktos ma Sedana 2dr po dachowaniu i Coupe z którego dobry jest tylko dach i szyby to da rade to połączyć

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 15:53:23 /


gorzej jak ktoś ma coupe dach a nie ma szyb ...

jacob81 Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 16:07:55 /


posadzilbys ta bude na podlodze sierry i byloby po problemie temat przerabiany sprawdzony i co najlepsze sie sprawdza:)
http://www.capri.pl/car/595/2762

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-05 16:47:06 /


dobra, juz dowiedzialem sie wszystkiego co chcialem sie wiedziec. MikeB4 dzieki za konkrety. Na takie odpowiedzi liczylem. ;) Ciekawi mnie jeszcze jedno, czy jest roznica w podszybiu (szyba przod) coupe i 2d? Czy uda sie dopasowac podszybie z 2d do szyby z coupe i czy pochylenie przednich slupkow rozni sie w tych dwoch pojadach?

GTqpTC1 / 2012-02-05 16:48:07 /


faktycznie, żaden problem :) ;)

GTqpTC1 / 2012-02-05 17:21:25 /


Qde , a jak Camaro sprzedawał kompletną ZROBIONĄ karoserie do Coupe to musiał na ebay.de wystwiać , dobrze że wykazałem czekistowską czujność i nie dałem niemcom odebrać nam dobra narodowego. Zmota jest całkowicie pozbawina sensu ekonomiczniego . Osobiście walczyłem z drzwiami od 2D i rzeczywiscie tylko "ramki" i szyby do zamiany tyle że ramki w Taunsie nie są przykręcane jak w Capri tylko wspawane na stałe . Na 100% wszystkie szyby sa inne czyli wszystko co z nimi się styka tez będzie inne , no chyba tylko samo podszybie przednie jest uniwersalne .

bogdanw Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-05 20:31:56 /


>>Ciekawi mnie jeszcze jedno, czy jest roznica w podszybiu (szyba przod) coupe i 2d?

jest różnica

>>Czy uda sie dopasowac podszybie z 2d do szyby z coupe

prawie wszystko się da... to akurat jest do zrobienia, choć ogromnym nakładem pracy

>> czy pochylenie przednich slupkow rozni sie w tych dwoch pojadach?

różni się

Scibor Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-02-06 07:51:52 /


U mnie takia operacja zamknie się kwotą jaką podał Mike, w razie czego jestem otwarty na takie akcje. Osobiście jednak polecam droższą acz znacznie lepszą opcję siernusa (patrz Zoggon). Taunus umówmy się prowadzi się żadnie. Sierra przy tym to F1. Przełożenie płyty to budowa dziobaka F1, jak dla mnie rewelacja. Jest lżejszy, dyfry latają po złomach w cenie zależnej od wagi, mnóstwo części zawieszenia dedykowanych do sportu, wspomaganie kierownicy za 100zł, mozliwość zapięcia napędów 4x4 i będzie to wtedy rasowy ulep a nie coś co stara się udawać coś czym nie jest. Mamy nawet jedną płytę w stanie igielnym, nie jest już moja ale może da się ją odkupić razem ze wszystkimi gratami zawieszenia. Jedyny minus tej przeróbki to jej cena ale jak nie masz w dziobie podłogi ani komory silnika już to i tak taniej niż tamto remontować. W razie pytań zapraszam na priv ;))

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-02-06 12:57:25 /