logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Transit - szuflada vs. weber, regulacja szuflady

Transit - szuflada vs. weber, regulacja szuflady

Obecnie w Transicie siedzi 2.0 R4 (zapewne LC) z automatem C3 i szufladą. Gaźnik trochę nie domaga. Ma problem z gaśnięciem na wolnych, nie zawsze dobrze wszystkie cylindry palą i chyba tam się przelewa zdecydowanie za dużo paliwa.

Pytanie nr 1: Jest jakaś intrukcja regulacji szuflady? Bo jakoś nie znalazłem na forum tutaj.

Pytanie nr 2: Większość mówi, żeby nie tykać się szuflady i wymienić to na sensownego Webera DGAC 32/36. Zorientowałem się już, że taka wymiana wchodzi w grę w zasadzie tylko z kolektorem. Ale czy jeszcze jakieś modyfikacje są potrzebne w przypadku aplikacji takiego kompletu kolektor+weber z osobówki do Transita? Jak kwestia automatu tutaj wygląda, musi to być gaźnik "pod automat" czy to nie ma znaczenia?

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-07-02 17:57:11 /


Kolektor mam i webera jakiegoś też, ale stan mega śmietnik i nie wiem czy jest kompletny.

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-07-02 18:01:10 /


No tak, tylko najpierw jeszcze chciałbym rozwiać różne wątpliwości i czy zmieniać, czy regulować czy co tam innego z tym robić...
Plus jeżeli zmieniać to chciałbym na coś dobrze jeżdżącego, a nie do regeneracji "na dzień dobry".

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-07-02 18:05:20 /


instrukcję w postaci sam naprawiam -sierra mam jeśli chcesz

kolektor pod Webera też jest ,jak będziesz zainteresowany pisz

Seba vel Pitcarn Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-07-02 18:16:42 /


z mojego skromnego doświadczenia wynika, że nierówną walkę z szufladą da się czasem wygrać. Ale nigdy nie wiadomo do końca dlaczego, lub też dlaczego nie. Miałem tych gaźników z siedem i próbowałem przeróżnych konfiguracji i ustawień. Nie ma w tym powtarzalności i nie ma logiki. Ale jeśli chcesz spróbować, zciągnij szufladkę, przeczyść, przedmuchaj i załóż nowy komplet naprawczy. Chodzi oto żeby maksymalnie wyeliminować wszelkie nieszczelności. Jeśli po tych zabiegach da się jeździć, to git. Jeśli nie ... to już się nie zastanawiaj dlaczego, tylko szukaj Webera ;)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-07-02 20:19:53 /


uzywana szuflandia 60

Classmobile / 2012-07-02 23:07:32 /


Nadal nie mam od Was odpowiedzi czy np. taki gaźnik do automatu musi być inny czy ten sam?

Kżyho Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-07-04 17:13:22 /