logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » problem ratunku!!!!

problem ratunku!!!!

Witam. Moj problem polega na tym ze dzisiaj skrecilem silnik do capri 2.8 v6 ze skrzynia N9 5b ze sierry tylko przelozylem dzwon do v6 wszystko pasuje tylko po przykreceniu linki sprzegla na maxa, pedal sprzegla dalej jest w podlodze. co robic ????

mlody_bukowno Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-14 22:40:48 /


Na początek zmienić tytuł wątku może...

daniel46 Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-14 22:47:26 /


a potem podłączyć drugi koniec linki.

michalch83 / 2012-09-14 22:54:49 /


oba konce sa podlaczone tylko jak podciagnalem linke to pedal poszedl tylko 3 cm od podlogi do gory

mlody_bukowno Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-14 22:56:57 /


ratunku ratunku ratunku ......


tylko oni mogą tu pomóc :)

A tak na poważnie to ustawiłeś regulację linki po jej wpięciu, prawidłowo złożyłeś sprzęgło?

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-14 23:16:53 /


tak sprzeglo jest prawidlowo zlozone

mlody_bukowno Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-14 23:19:56 /


łożysko oporowe jest?:D

Kilgore / 2012-09-14 23:24:55 /


jest

mlody_bukowno Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-14 23:26:23 /


Nie wiem jak u Ciebie ale jak ciągnę linka wyczepioną ze skrzyni to pedał rusza sie w pełnym zakresie - wtedy wiemy że z drugiej strony jest wszystko ok. Następnie można spróbować sprawdzić czy sprzęgło i łapa sprzęgła były dobrze osadzone ruszając za pomocy breszki czy tam innego śrubaja łapą sprzęgła, jak się da to na odłączonym wale widać czy się kręci na biegu czy nie. Jak tam wszystko ok to zostaje sprawdzić czy prawidłowo wczepiliśmy linkę, ja mam na niej tyle gwintu że nie wiem jak mógłbym zostawić luźny pedał. Pytanie czy były różne typy linek do różnych skrzyni?

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-14 23:35:37 /


Ale pomysłowy tytuł wątku ...

http://www.youtube.com/watch?v=KaqC5FnvAEc

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 02:08:25 /


A mnie się wydaje że łapa i łożysko pod v-kę jest chyba inne.I raczej tu szukałbym problemu.Łożysko może być za krótkie.Nie mam pewności jaka jest różnica w łożyskach między R4 a V6.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-15 13:10:10 /


No jeśli do skrzyni z R4 był przełożony tylko dzwon do V6to może być problem.

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 14:09:34 /


Więc --- rozwiązanie jest proste ... kupić skrzynie N9 od V6 -- długości wałków sprzęgłowych są inne i stąd możliwa niekompatybilność. Przy okazji przed montażem sprawdzić średnicę łożyska pilotującego wałek sprzęgłowy wewnątrz wału korbowego żeby nie było kolejnego zonka przy montażu.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 14:18:28 /


No faktycznie bardzo proste rozwiązanie :P Łatwiej chyba sprawdzić czy sprzęgło z łożyskiem od V6 nie załatwi sprawy albo samo łożysko albo łapa.

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 16:26:21 /


"capri 2.8 v6 ze skrzynia N9 5b ze sierry tylko przelozylem dzwon do v6" aha , czytałeś to ? :-))

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 18:48:56 /


Czytałeś to, ale najwyraźniej nie wszystko pasuje jak się wydawało na pierwszy rzut oka.

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-15 21:43:18 /


Dociski MF242 mogą mieć różne wysokości w zaleznosci od aplikacji. Łożysko oporowe mogło wypaść z uchwytów w łapie.

Mysza liil (EM) / 2012-09-15 23:28:41 /


Łapa sprzęgła od V6 jest inna niż łapa od R4.
załóż łapę od V6

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-18 11:43:03 /