logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Gaźnik pierburg solex... Pytanie o jeden otwór, który sprawia same problemy:/

Gaźnik pierburg solex... Pytanie o jeden otwór, który sprawia same problemy:/

Witam... Mam pytanie odności w/w gaźnika... Mianowicie gdy ten otwór jest zaślepiony, silniczek chodzi równiutko cichutko nawet na 400 obrotów nie telepie silnikiem i nie myśli nawet o gaśnięciu... Gdy ten otwór dostanie powietrze silnikiem zaczyna rzucać, obroty wskakują do ponad 1000, autko trochę muliście reaguje na pedał gazu i ogólnie po żaślepieniu tego otworu motorek wszedł na idealny poziom pracy... I pytanie czy otwór zaznaczony na zdjęciu mogę zatkać i nie będzie z tego negatywnych konsekwencji? Z góry dzięki za odpowiedź:)
Pozdrawiam DaiKaioshin

DaiKaioshin Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-28 20:34:22 /


Zobacz tu:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
Ten otwór jest widoczny na czwartym zdjęciu na górze po lewej.
Jest to wlot powietrza do tzw obejścia wolnych obrotów.
Zamiast zaślepiać, wyreguluj prawidłowo gaźnik.

szwagierr Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-09-28 21:16:36 /


Dzięki bardzo za schematy na pewno się na przyszłość przydadzą:) Co do regulacji to już trochę dłubię przy gaźniku i z tego co pamiętam ta śrubka u mnie jest zaślepiona:/ Nie widzi mi się zbytnio, żeby ściągać gaźnik bo boję się, że jak go później założę to będzie kicha i nawet nie opadli:/ Tak więc w ramach ostrożności wolę go nie ruszać:) Ale z odpowiedzi wnioskuję, że zamist regulować mogę zaślepić i nic złego się nie stanie?

DaiKaioshin Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-28 21:42:13 /


zadaniem gaznika jest utworzenie mieszanki palowowo powietrznej spalanej dalej w silniku. Odpowiedz sobie sam na pytanie co sie bedzie dzialo jezeli dostanie więcej paliwa w stosunku do powietrza, podpowiem, bedzie na bogato ;) Nie przejmuj sie, nic sie nie powinno zepsuć. Chyba zawsze lepiej dla silnika jak jest bardziej bogato niz ubogo

Tom'ash Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-28 22:32:12 /


Nie pekll Ci jakis wezyk od podcisnienia,serwo niema nieszczelnosci? zachowuje sie jakby lewe powietrze brał.

adi1980 / 2012-09-28 23:46:38 /


Dzięki za odpowiedzi:)
A co do podciśnienia to wężyki wszystkie pozmienane na nówki tak więc podwinno być OK, ale na wszelki wypadek lecę jeszcze raz sprawdzić:) A co do lewego powietrza to mam jakąś podkładkę pod gaźnikiem, która ciągnie powietrze, ale z filtra po takim mini zaworku z kulką w środku który spokojnie mogę regulować... I wszystko odnośnie tej podkładki jest ok. Wychodzi na to że ten otworek na fotce cały czas mi pracę silnika pitolił:/

DaiKaioshin Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-29 10:17:24 /


Dobrze że dodałeś w tytule wątku, że chodzi o gaźnik ;)

Mysza liil (EM) / 2012-09-29 10:52:40 /


Pytanie jeszcze takie mam... Jak wyciągnąć tą zaślepkę od śrubki od regulacji powietrza tak żeby jej nie uszkodzić? W ogóle jak ją wyciągnąć bo próbowałem na drugim gaźniku ją wydłubać ale się nie udało:/

DaiKaioshin Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-29 15:32:26 /


Ale Mysza "pojechałeś"... ;)

Jerry Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-29 16:15:45 /


Wywierć dziurkę 1mm w zaślepce, tylko nie na środku Przyszykuj sobie drut w kształcie haczyka przetkaj przez wywierconą dziurę i wyciagnij :)

Kilgore / 2012-09-29 22:03:36 /


Takie proste a zarazem genialne;) myślę że temat do zamknięcia:) pozdrawiam:) i zapraszam do drugiego tematu odnośnie zapłonu:)

DaiKaioshin Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-09-30 21:49:17 /