logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » instalacja gazowa » Mój problem polega na tym, że przez parownik nie przepływa ciecz chłodząca silnik.przewody są drożne bo po zdjęciu z końcówki parownika i dmuchnięciu płyn pojawia się w parowniku i jaki s czas jest OK. Póżniej problem znów się pojawia. Muszę uzupełniać pł

Mój problem polega na tym, że przez parownik nie przepływa ciecz chłodząca silnik.przewody są drożne bo po zdjęciu z końcówki parownika i dmuchnięciu płyn pojawia się w parowniku i jaki s czas jest OK. Póżniej problem znów się pojawia. Muszę uzupełniać pł

slawekt / 2004-10-10 16:37:59 /


a może za niski poziom płynu w układzie ? jesli musisz uzupełniać to masz jakis przeciek a parownik ogrzewa płyn wyprowadzony w wyzszych partiach układu chłodzenia tak jak nagrzewnica...sprawdz może czy jesli silnik jest ciepły to działa ogrzewanie... najcześciej parownik marznie jesli brakuje płynu. ot co

D.O.C. STRUŚ / 2004-10-10 16:44:12 /


skoro okres zimowy się zbliża, to może w MPC-u nie puścili jeszcze wody, tam trzeba by najpierw zapytać, bo samochodu jak widać przecież nie posiadasz by przykręcić reduktor... a może to w kuchence...? ;)

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-10-10 17:16:43 /


podłącz na "krótko" prosto z kolektora ssącego do ssania(jak masz wodne) bo pewnie masz przez ogrzewanie zrobione.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-10-11 00:02:40 /


może pochwal sie najpier w jakim aucie masz problem.. strzelanie usterkami na pałe nie znając obiegu cieczy jest bez sensu..

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-10-11 00:10:38 /


pewnie to matiz
trzeba byc srednio rozgarnietym zeby wpisac trzy linijki tekstu w temacie postu

outlook mi sie przez to zawiesza!! (uklony w strone microsoftu)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-10-11 07:33:40 /


A ja się zastanawiałem, dlaczego mi się na tym poście wywala i musiałem wejść przez net... Dzięki camarro. :)

Ramboost Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-10-11 09:17:47 /


He he, macie za kare i uzywanie MSIE :)
http://mozillapl.org !

Swoja droga moja nowa gazownia tez jest podlaczona po ogrzewaniu i teraz silnik chodzi niedogrzany.

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-10-11 10:02:51 /


trzeba bylo wydmikuflu zajebac w volvo przodem a nie bokiem :) byloby po problemie hehehe.

Jabol / 2004-10-14 14:30:28 /


spotkałem się z takim przypadkiek,
- brakiem przepływu płynu przez parownik
stawiam na nieszczelną membranę parownika pomiędzy gazem a płynem w wniku czego ciśnienie gazu wypełnia komorę płynu parownika blokując obieg a w następstwie jego zamarzanie.
pozdrawiam

lecho48 / 2004-10-15 10:31:29 /


ja mialem podobnie, tyle ze wystarczylo odpowietrzyc i jest gitara. tylko pytanie - nie powinno sie samo odpowietrzyc?

Jabol / 2004-10-19 11:13:17 /


Musisz podlaczyc maly obieg cieczy w ten sposob, zeby waz doprowadzajacy plyn wchodzil na dole parownika, ssania, nagrzewnicy czy chlodnicy oleju, a wychodzil gora, wtedy sie samo odpowietrzy. Obieg zaczyna sie w V6 wyjsciem z kolektora ssacego (cienki waz) a konczy przy termostacie.

Mysza liil (EM) / 2004-10-19 13:11:17 /


Jeszcze jedno, bialej chmury CI nie puszcza ten woz?? Moze przepala plyn co jest wina uszkodzonej glowicy/uszczelki i poprostu zaczyna go brakowac w ukladzie dlatego musisz dolewac...

Mysza liil (EM) / 2004-10-19 13:16:02 /


czesc,
A moze odwrotnie polaczony uklad chlodzenia do kruccow parownika (water in i out).

pozdrawiam

Mexel / 2007-03-11 08:59:44 /


To napisalem 3 posty wyzej.

Mysza liil (EM) / 2007-03-11 10:40:17 /