logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Podciśnienia 2,0 R4 pinto

Podciśnienia 2,0 R4 pinto

Ma może ktoś fotkę silnika 2,0 R4 pinto od strony kolektora ssącego z wszystkimi zamontowanymi wężykami od podciśnień?
Bo u mnie coś jest pokręcone z tymi węzykami. Aparat zapłonowy jest pod gaźnik( jak otwiera się przepustnica to zasysa) i to chyba jest dobrze , ale z resztą wężyków to już nie wiem.

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-22 20:53:07 /


moze cos to tobie pomoze

Michal FAZI / 2004-11-22 22:25:22 /


Z ciśnieniem już doszedłem, dzięki za fotkę - pomogła.
Pierwszy raz widzę taką obudowę filtra powietrza. To oryginał z tego silnika?
Gdzie można taką dostać?

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-11-22 23:15:13 /


u mnie :)

Michal FAZI / 2004-11-22 23:21:48 /


taka juz byla od nowosci wiec chyba oryginal jak jestes zainteresowany to pisz na priv. pozdr.

Michal FAZI / 2004-11-22 23:28:18 /


Odświeżę trochę temat. Potrzebuje aby ktoś mi to połączył :) składam silnik i teraz sprawa podciśnień. Wtyczkę z wężykami (1,2,3) mam od 1.6, a chcę to podłączyć do 2.0. I takie pytanie który przewód gdzie powinien iść? I czy coś w nich przerabiać podłączyć bezpośrednio (czy potrzebne te trójniki i puszki(oznaczone X) takie jak na przewodzie nr 3, jest też jeszcze jedna na przewodzie nr 2 większa)

Po prostu jak to poprawnie podłączyć:)

Na fotce ponumerowałem przewody i wyjścia.

92marcin Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-11 16:08:59 /


Musisz A połączyć z B wężykiem a od C wężyk idzie do podstawy gaźnika z drugiej strony przy pokrywie zaworów. 123 pod kolektorem miałem zaślepione.

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-11 19:56:29 /


https://www.capri.pl/image/car/5362/245682 tu widać jak są połączone A i B

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-11 19:59:16 /


Tu masz przyspieszenie zapłonu(przed aparatem dwa wężyki łączą się trójnikiem w jeden).

Gaźnik
Bez żadnych filterków/reduktorów ciśnienia po drodze.
Tylko same wężyki

2 -> B
3 -> A

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-11 20:04:52 /


Wersja druga(jeździłem tak trochę i nie było źle).

jeden wężyk łączy A z B
drugi wężyk łączy aparat z gaźnikiem(króciec w podstawie gaźnika od strony pokrywy zaworów)

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-11 20:13:07 /


Przy wersji drugiej potrzeba było zmienić dyszę paliwa na pierwszej gardzieli ze 135 na 130 bo przy ruszaniu na niskich obrotach z gazem tak jakby lekko go "przylewało".

AndrzejKudowa Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-11 20:16:27 /


Dzięki Panowie,

Na początek podepnę sposobem bez zaślepiania 123 i zobaczę jak będzie chodził, w razie czego będę zmieniał:)

Czyli tak jak Andrzej piszesz, do aparatu (C) podłączam 1 i z tyłu gaźnika przy pokrywie zaworów wszystko trójnikiem też bez żadnych filterków ?

92marcin Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-12 10:41:04 /


tak samym wężykiem bez niczego po drodze

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2018-03-12 17:09:31 /


Dzięki :)

92marcin Dokładna lokalizacja na mapie / 2018-03-12 18:20:18 /