logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » Witam Wszystkich Serdecznie

Witam Wszystkich Serdecznie


Witam

Od pewnego czasu "coś za mną chodzi" a moze raczej jeździ ...
Poszukiwanie samochodu który posiada to "coś" zwane duszą okazały się celowe i uwieńczone sukcesem. Jeśli wszystko dobrze pójdzie myślę że w niedługim czasie będę mógł stać sie posiadaczem Forda Capri. (mam nadzieje że do końca roku 2005) :) Jeśli bozia da to szybciej...

... ale niestety istnieje jedno "ALE" i tu Was bardzo proszę o rade i pomoc

Czy jest sens - czy dam sobie rade i jaki nakład finansowy (nie pytam o konkretne kwoty) pozwoli mi na utrzymanie w stanie używalnosci samochód jesli ,aż wstyd powiedzieć jestem kompletnym laikiem w sprawach mechaniki samochodowej. Oczywiscie nie mam zamiaru kupować caprika do zrobienia lecz takiego juz odrestaurowanego powiedzmy "gotowca". Jednak to samochód kilkunastoletni. Czy przy takim samochodzie trzeba caly czas coś robić poprawiać wymieniać itp. a jeśli tak czy mechanik sam bedzie wstanie to zrobić ha i przedewszytkim za ile.(jak bedzie wedy miesięczna kwota utrzymania takiego cacka) Czy moglibyście mi powiedzieć na co powinienem zwócic uwage przy zakupie lub polecić osobe która ma do sprzedania samochodzik
z którym bym sobie poradził (czyli taki w ktorym jesli bedzie sie cos psuć to na poczatku w miare (opanowywania mechaniki sam.) mało, nieskomplikowanie, i tanio :) )

Za wszelkie rady i odpowiedzi będę bardzo wdzięczny
Sorki za dosć przydługawy post mam nadzieje ze umiejscowiełem go w maiere odpowiednim miejscu. (Aha i błędy - dyslekcja i dysorto.. w wgole dys.. to moje drugie imię)

Pozdrawiam
Krzysiek

Krzysiu / 2005-01-13 14:43:55 /


Tak krótko spróbuję:

> Czy jest sens

Odp.: Kwestia gustu, ale zwykle tak.

> i jaki nakład finansowy [...] pozwoli mi na utrzymanie w stanie używalnosci samochód

Odp.: Taki, na jaki Cię stać. :-) Maksymalny znaczy.

> Czy przy takim samochodzie trzeba caly czas coś robić poprawiać wymieniać itp.