logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » sklepy,warsztaty,fachowcy » remont silnika

remont silnika

Może zna ktoś DOBRY warsztat który zajmuju się remontami kapitalnymi silników.
Mam w swojej Granadzie silniczek 2.0 OHC, który domaga się remontu.
Chodzi mi o warsztaty z woj.lubelskiego, mazowieckiego
(najlepiej ok. Lublina, Radomia).
Z góry dzięki.

Jamajka / 2005-02-05 10:26:57 /


daj do mnie na priv
pomoge w Lublinie

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-05 13:19:25 /


Witam po przerwie:)
Mam takie pytanko:
Co wybrać remont silnika czy swap na taki w lepszym stanie używany?
Sprawa dotyczy tylko widlastych jednostek:)
Obecne serducho "kanapy" to 2,3v6 według manometry od oleju ...ciśnienie jest super (podejrzane jest to że pulsuje wskazówka...co to może być)odnośnie góry to jeden cylinder niepali świecę zarzuca olej(na tym cylindrze uszczelniacze to chyba od dawna się wyprowadziły)ogólnie z oględzin jak wynika to uszczelniacze są do d... niewiem jak zawory rzadko bo rzadko były regulowane autko jeździło na benie ołowiowej lub z dodatkiem do starych silników...silnik niebył nigdy katowany jeździł spokojny człowiek...ale przebieg oscyluje napewno ok 800tys...wasze propozycje

A i jeśli opcja remont...to nie wlanie doktorka czy picowanie "na sprzedaż",że po 10tys to padnie...tylko remont na możliwie najlepszych częściach ewentualne szlify wykona zaufany fachowiec,głowice pójdę do utwardzenia gniazd z powodu planowanego założenia instalacji gazu...

Mile widziane szacunkowe koszta
w grę wchodzą jednostki vidlaste 2,3 2,4i 2,8i 2,9i

pozdrawiam:)

gilmor / 2005-02-14 00:12:48 /


To że wskazówka skacze to normalne, im wyższe obroty tym wyższe ciśnienie smarowania.

A co do swapa... miałem 2.3 który palił na 3 gary, przedmuchy duże... brak kompresji i takie tam, zabił go poprzedni właściciel gazem i brakiem regulacji. Wybrałem opcję swapa na 2.9EFI, wyszło mnie to 2800 zł. Z remontem bym się w tylu nie zmieścił.

Piotrek PCK / 2005-02-14 00:57:32 /


z pulsowaniem chodzi mi ,że jak pracuje na wolnych obrotach to wskazówka tak jakby miała epilepsję tak delikatnie pulsuje bo to,że jak dodaje się gazu to wskazówka idzie do "góry "to logiczne ale ta pulsacja to coś mi nie w ten czas

gilmor / 2005-02-14 01:27:22 /


z tym pulsowaniem to dziwne skoro nieźle trzyma ciśnienie.
Pulsowanie może być gdy któryś z zębów pompy był uszkodzony.
Zależy od częstotliwości drgania wskaźnika. Może to być tak banalna sprawa jak bujający się silnik na wolnych z przygniecionym wężem olejowym do kabiny.
Najłatwiej wyrugować taką niepewność, poprzez bezpośrednie podłaczenie na silniku kontrolnego manometru.
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-14 22:40:04 /


i w kwestii kosztów: remont, szczególnie porządny i kapitalny jest bardzo kosztowny.
Zależy czego oczekujesz, jeśli oryginału- to płacisz sporo i masz oryginał, jeśli tylko użytkowania, to kupujesz tańszy używany w dobrym stanie i nigdy nie grzebany.
Sama wymiana tylko pierścieni i uszczelek to już minimalny koszt 500-700zł (na w miarę pewnych podzespolach) - nie mylić tego z remontem kapitalnym, bo tak twierdzących "optymistów" jest pełno, gdy będziesz kupował silnik :)
pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-02-14 22:45:06 /


Kup lepiej silnik.
W auto bicie gościu swego czasu się ogłaszał z silnikami,nawet zadzwoniłem do niego kiedyś z ciekawości o 2.9.Gość ma silniki sprowadzane z zagranicy daje na nie gwarancję oraz wykres z hamowni,oraz papiery,może też ci go zamontować.Cena oscylowała gdzieś w okolicy 1500zl.Nie wiem ile w tym prawdy ale zawsze możesz zadzwonić i sprawdzić.A nie sadzę żeby gość dawał gwarancję na padło.

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-15 00:43:56 /


jeśli będę kupował silnik to mam dwie opcje albo z kolegi grandzi 2,3 w stanie dobrym+ albo całego scorpio z silnikiem 2,9 za 1tys tylko ze blachy niema ten scorpiak:)ale silniczek ładnie chodzi:)

gilmor / 2005-02-15 09:48:20 /


Jeśli masz taką okazję z tym skorpiakiem to się nawet nie zastanawiaj i bierz.Po pierwsze masz możliwość sprawdzić motor zanim go włożysz do swojego.Po drugie masz skrzynię biegów(co?).Po trzecie kompletna instalacja wtryskowa razem z pompą paliwa.Resztę gratów sprzedaż i coś ci się zwróci kasy.Pozdro

Maroo Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-02-15 17:04:16 /


Wiem skrzynka też pójdzie z silnikiem do grandzi...i własnie układ zasilania...itd. a resztę części bierze kolega który ma scorpio i mu pasuje taki układ bo silnik i tak ma tylko 2,0 więc tutaj mu się nieuśmiecha:)

gilmor / 2005-02-16 11:09:48 /


gilmor 1000zł na silnik do grandzi masz a 50zł zeby mi oddać to nie masz?? oj nieładnie!!! -> masz meila w tej sprawie!

Wacek / 2005-02-17 12:21:21 /