logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » Taunus 17m 1964r. V4 (renowacja) kilka pytań.

Taunus 17m 1964r. V4 (renowacja) kilka pytań.

[b]Marka:[/b] Ford
[b]Model:[/b] Taunus 17m
[b]Rok produkcji: [/b] 1964 r.
[b]Silnik: [/b]V4 poj. 1687 cm3

Kolejne autko, któremu dam nowe życie :)

[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10462664_718295631566567_7630318868385745258_n.jpg[/img]

Posiadam praktycznie wszystkie części potrzebne aby go odbudować oraz kolejne autko jeżdzące i zarejestrowane.
..ale auto ze zdjęcia powyżej ma przerobioną podłogę pod skrzynię w podłodze, a ten model miał drązek zaminay biegów w kolumnie jak na fotce poniżej:

[img]http://www.fordopedia.org/images/parts-catalog-illustrations/taunus-17m-20m-p5-p7/H4.10.jpg[/img]

I teraz pytanie do znawców tematu, czy kombinowac z dzwonem i pakować Sierrowska N9? Ma 3 skrzynie ale wszystkie wersje na dzwignie w kolumnie kierowniczej, zastanawiam sie co zrobić, wiem, że niektóre wersje miały w podłodze.
Ma ktoś może jakieś informacje na ten temat? :)

[img]http://auta5p.eu/katalog/deutsch/taunus_p5_01b.jpg[/img]

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-14 13:21:16 /


Fotki jeszcze raz, bo zle wkliłem.

AdamWalenda / 2014-07-14 13:23:50 /


Jasny gwint.....

wiśnia Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-07-14 23:05:18 /


prawdziwy "barn find" :)

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-07-15 06:06:16 /


Mały Update:
Ostatnie chwile przed odpchlaniem :)
...i jaki pikny się zrobił :)

Wrzuciłem autko na podnośnik i powiem szczerze, że maiłem już kilka aut z lat 60tych i 70tych ale żadne nie miało tak ładnej blachy, autko jest zdrowe. Błotniki przednie trochę straszą i pas przedni, ale mam już drugie błotniczki, a z pasem przedni sobie poradzę.

AdamWalenda / 2014-07-15 09:42:16 /


Ok, namierzyłem brakujące graty, będzie oryginał :) Czekam na paczkę :)

Dupsko rozebrane...
Mordka rozebrana, muszę teraz spasować nowe błotniki i naprawić przedni pas.
Podłoga zdrowa jak na 50 lat :)
Rozdłubałem hamulce, piaskuję i regeneruję cały układ... Będzie żył :)

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-16 17:47:32 /


Mały update:

Czas na regenerację układu hamulcowego i czyszczenie spodu auta.
Szukam cylinderków, szczęki idą do okucia, rekonstrukcja linki w trakcie :)
Zaciski "przed"
Zaciski wypiaskowane... teraz lakierowanie proszkowe, nowy zestaw montażowy, nowe klocki...
Ostatnie zdjęcie felg przed wypiaskowaniem i lakierowaniem proszkowym :)

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-18 09:26:01 /


Podłoga oczyszczona, wstępnie zabezpieczona :)
Linki ręcznego gotowe :)
Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-21 16:28:40 /


żartujesz że nie było nic do spawania w podłodze ?:)

boncky Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-07-21 17:35:07 /


Jest do podspawania jedno miejsce z przodu, przy zmianie błotników to zrobię.
Generalnie jestem w szoku bo blacha naprawde w pięknym stanie.
Mam porsche z '78 roku i było dziurawe jak sito, a ten ford z 64 jest naprawde blachowo super. Dobrze go zakonserwuje to wytrzyma kolejne 50 lat :)

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-21 19:34:05 /


blacha była robiona czy w oryginale jest podłoga? bo jak w oryginale to on chyba w czasoprzestrzeni wisiał ;]

boncky Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-07-21 19:35:49 /


Ktoś kiedyś robił pogi, bo widać, że coś spawane było, podłoga zdrowa. Z przodu po lewej przy podłuxnicy cos się dzieje, ale jutro to wytne w wspawam nowy kawałęk blachy. przez ostatnie 10 lat auto stało w drewnianej szopie :)

Jutro wrzucę wiecej zdjęć spodu.

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-21 21:48:06 /


Dobra, zabieram się z a przód i reanimację układu hamulcowego :)

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-23 08:50:45 /


Kolego zabierz sie jeszcze za utworzenie stronki w dziale samochody,bo chyba tam lepiej bedzie opisywac postepy niz tu

Capri1974 Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-07-23 13:45:46 /


Nie wiem jak to zrobić, za skompliowane to dla mnie i nie ogarniam.
Próbiowałem załozyć jaką strone z samochodem ale nic sie nie wyswietla.

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-23 15:32:12 /


Dobra już chyba wiem jak to zrobić , zaraz uaktywnię stronę.

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-23 15:42:39 /


nie wiem czy można nazwać renowacją opierdzielenie wszystkiego ,,barankiem,, :) nie wierzę że w dwa dni można oczyścić tak podwozie + zawieszenia zreanimować, choć wiem że masz możliwości:) ale mogę się mylić jeśli jest to praca zespołowa:)

Spoko Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-07-23 17:15:27 /


Wieczorami ja siedzę przy aucie, w ciągu dnia 3 uczniaków postawiłem, żeby nauczyli się czyścić podwozie na błysk :) Przez 3 dni daliśmy radę :)
Niedługo odpalam piaskarkę i muszę w kilku miejscach wypiaskować fragmenty nadwozia.

...I mały update. Felgi gotowe :)

AdamWalenda / 2014-07-23 22:03:18 /


no to co innego:) tak myślałem:)

Spoko Dokładna lokalizacja na mapie / 2014-07-24 21:51:30 /


Nooo kurcze idziesz jak burza. Faktycznie trafiłeś jakiś wybitny egzemplarz choć na początku nic nie wskazywało. Zazdroszczę bo u nas zwykle niespodzianki mają gorzki smak ;P

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-07-24 22:14:43 /


Niedługo mały update.
PYTANIE
Gdzie jest nr VIN w tym modelu?
Tabliczka jest z numerem w komorze ale nie mogę znaleźć gdzie jest VIN nabity na nadwoziu.

Pzdr,
AW

AdamWalenda / 2014-07-28 10:49:07 /


Cięgna zmiany biegów do Forda Taunusa 17m
Cięgna które potrzebuje to nr: 13,12,11
Do skrzyni załączonej na fotce.
Kontakt do mnie: adamwalenda@op.pl

AdamWalenda / 2014-09-22 12:09:35 /