logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » nadwozie » Granada - progi

Granada - progi

Jak to z tymi progami jest? Dokładnie chodzi mi o ich konstrukcję. Mamy zbrojenie (takie cuś z kolistymi otworami) i blachę zewnętrzną? Może mi to ktoś jakoś opisać (najlepiej jak najbardziej obrazowo). Poprostu wypada zrobić blacharkę (de facto - nowe progi) i potrzebuję podstawy do rozmów blacharskich. Acha, tak na marginesie. Orientuje się ktoś ile taka zabawa może kosztować w Krakowie lub okolicy?

Farmaceuta Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-06 19:28:47 /


Fotka po zdjęciu progu zewnętrznego (który nie jest w sumie konstrukcją, samochód się opiera głównie na podłużnicach, no może na progach wewnętrznych):

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-07 08:03:50 /


Mhm, dzięki. Pytanie kolejne: można gdzieś te progi (zewnętrzne) zamówić? Jak ktoś ma jakieś namiary na części blacharskie to będę wdzięczny za podzielenie się ze mną tą informacją.

Farmaceuta Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-07 08:47:30 /


Skontaktuj sie z Chuderem , adres znajdziesz na stronie.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-07 08:50:58 /


Albo www.bhmd.pl
Mają po ok. 100zł.

m.kozlowski Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-07 08:56:26 /


mam taniej niz bhmd i cal mase innych czesci tez

www.oldcars.waw.pl

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-08 13:24:04 /


Widzę że nie jest tak żle z tą furką, w zdłuż podłużnicy pożna by było wstawić profil zmknięty np 60x50x3 i przyspawać do słupków, przykryc go progiem albo wogóle zamiast progu profil 100x80x3 .????? /herezja na całego/

Staszek z Chełma / 2005-04-09 19:20:10 /


witam
Jak wyglądała oryginalnie podłoga i progi na wysokości przednich drzwi w granadzie?
Wymieniam właśnie progi i miałem tam pełno łat i patentów, a części progu i podłogi już nie było w ogóle, więc nie wywróżę jak to wyglądało w oryginale :)
Obecnie wygląda to w przekroju mniej więcej tak (na rysunku nie uwzględniono łatek, wstawek i dziur :p ) :



Chciałbym żeby było zbliżone do oryginału. Czy jak zrobię coś tego typu to będzie dobrze?



chodzi głównie o połączenie progu z podłogą

zygzak_wFe Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-07-22 11:45:28 /


Spytaj Zapka

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-07-22 12:02:08 /


W oryginale jest dokładnie tak jak narysowałeś na rys. 1. Ja zrobiłem u siebie jeszcze inaczej - wygiąłem podproże, próg wewnętrzny i płat podłogi osobno. Najpierw wstawiłem wzmocnienie progu (tą listwę z otworami) do tego przyspawałem podproże, potem podłogę i na końcu próg wewnętrzny. Wszystko wyszło prosto i ładnie. Fotki są u mnie w profilu.

Johnny81 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-07-25 10:26:22 /


Czy zamiast wzmocnienia wewnętrznego mogę wstawić zwykły płaskownik z kilkoma otworami? Wiadomo że będzie miał on trochę mniejszą wytrzymałość niż profilowany oryginał.

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2010-03-29 19:06:01 /


Można łatwo zrobić takie przetłoczenia, biorąc choćby dwie rurki o mniejszej i większej średnicy ściskając je choćby imadłem...

Kilgore / 2010-03-29 19:40:37 /


Cześć.
Zastanawiam się nad takim mykiem.
Obecnie sobie pracuję na krawędziarce numerycznie sterowanej.
I wpadłem na pomysł by sobie takie progi zrobić z półtorówki.
Jakie dokładnie powinienem mieć wymiary oryginalnego progu zewnętrznego.
Wybył bym taki na wykrawarce potem powyginał.
I wrazie czego miał gotowy na przyszłość.
Bo te co zrobił w wakacje blacharz myślę że za jakiś czas będą prosić się o wymianę.

Moglibyście mi podać dokładne wymiary tych progów?
W zasadzie wewnętrzne też by się przydały :)
Jak by się to udało to by można zrobić prawie legalną produkcję na 2 zmianie :)

Prorok Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-01-27 19:52:18 /


hej
Mam pytanko, bo chciałbym odwiercić próg z granady i po wstępnych oględzinach próg oryginalny nie ma tego wycięcia pod słupkiem b, a jest w całości i nie da się go tak łatwo odwiercić wtedy ?

Kilgore / 2019-10-20 21:30:11 /


https://www.capri.pl/car/2126/4210

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-10-20 21:36:44 /


Dzięki dred ale mam te foty od ciebie zapisane i dużo mi pomagają ale akurat tego nie widać ;)

Kilgore / 2019-10-20 23:02:37 /


W oryginale próg zewnętrzny masz jako integralną część całego boku. Trzeba ciąć i spawać na słupku.

Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-10-23 18:04:30 /


Eeee, gdzie? To raczej w scorpio ale nie w granadzie.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-10-23 19:43:45 /


Wygląda na to że reperaturka jest wycięta a oryginał w moim kombiaku jest po całości pod słupek. chodzi o granadę.

Kilgore / 2019-10-23 20:01:06 /


Oczywiście że próg jest po całości, bez tego idiotycznego wycięcia ale nie jest całością ze słupkiem jak to ma miejsce w scorpio

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-10-23 21:04:21 /


A to sorry. Mój błąd. Fakt nie ciąłem jeszcze granady:)

Marcin P. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2019-10-26 00:26:11 /