logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » kolektor żeliwny 4-2-1

kolektor żeliwny 4-2-1

Witam, chcialbym sie dowiedziec co to z kolektor ? zauwazylem ,ze prwdopodobnie ma paworanie 4-2 a gdzie on sie laczy z wydechem? czy jest jakas specjalna "przejsciowka" zeby go polaczyc z wydechem od zwyklego kolektora 4-1? czy moze jest specjalnie zakonczona rura wydechu mieszczaca tak zakonczony kolektor? z gory dzieki za informacje! dodam ze pochodzi to z taunusa 2,0 a wczesniej z policyjnego poloneza.

hervol Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-21 19:07:26 /


to kolektor od sierry nawet na bloku masz wybite 205

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-21 19:27:08 /


To ze Ścierki i chyba w Skorupie tez było. Jest przejściówka - dwórurka , leci z kolektora aż na wyskość belki , potem w jedną rure. TO nie to co baran , ale efekt jest też rewelacja , szczególnie przy 2,0. Polecam jeszcze ze względu na brak problemów z nieszczelnościami i śrubami na połączeniu. Jedna wada - bardzo lubią pękać w środku na łączeniu między garami , wtedu jest po całej zabawie

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-21 19:35:56 /


Eee. granady tez taki mialy. 2.0R4. poliftingowe.

Mysza liil (EM) / 2005-04-22 00:09:03 /


Generalnie idzie od tego dwururka która po około 80 cm łączy sie w jeden wylot.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-22 00:52:46 /


oj szybciej, po 50-60 cm, łączy się w jeden wydech.

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-22 01:54:37 /


moze ktos my podrzucil jakas fotke jak to wyglada ?

hervol Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-22 14:42:09 /


do procy podobne tylko bardziej zwarte...

Mysza liil (EM) / 2005-04-22 14:46:09 /


postaram sie zrobić cosik ... jeśli zdaże przed zmrokiem :)

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-22 14:54:31 /


czy ktos moze zrobic zdjecie tej 'przejsciowki' ? chce ten silnik wsadzic do dziobaka i cos mi sie wydaje ze trzeba bedzie ja przerobic zeby pasowala do komory i aktualnego wydechu. Wiem ,ze sa rozne rodzaje conajmniej 3 w zaleznosci od rocznika silnika. dzieki

hervol Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-25 19:23:45 /