Wchodze do garażu, a tam kałuża płynu hamulcowego pod lewym tylnym kołem. 
Wchodze pod auto- cieknie gdzieś tam z wewnątrz bębna. 
Chcę odkręcić koło i nie mogę... Trzy nakrętki normalnie okręcone, a czwarta kręci się obie strony jak chce i tyle. Nie da się ani dokręcić, ani zdjąć nakrętki. Dzień wcześniej było ok, tzn robiłem ręczny, działał, łapał, puszczał... 
O co kaman? Jak zdjąć to koło teraz i bęben? 
Curtis_Capri  
   / 2015-03-23 16:09:06  / 
Zniszczyć nakrętkę przecinakiem. Dla ułatwienia sprawy pneumatycznym. Szpilka obróciła się na radełku w piaście. Do wymiany szpilka i nakrętka. 
PS. Czemu leci płyn skoro naprawiłeś?
Mysza liil (EM) / 2015-03-23 16:32:34 /
A jakaś kolwiek metoda z uratowaniem nakrętki? Toczona była specjalnie pod wolfy...
Curtis_Capri  
   / 2015-03-23 16:36:16  / 
Ciągnij felgę w swoją stronę, tak żeby było napięcie na tej obróconej szpilce a druga osoba niech odkręca. Powinno pójść.
michalch83 / 2015-03-23 16:53:27 /
Jak nie pójdzie to przecinak. Zależy jak bardzo poszedł gwint i czy radełko zerwane. Jeśli szpilka siedzi sztywno, to jest szansa.
Mysza liil (EM) / 2015-03-23 18:18:46 /
Kiedyś wierciłem szpilki, trzeba mieć bardzo dobre wiertło i jak nawiercisz szpilkę na środku odpowiednim rozmiarem to jest szansa na uratowanie nakrętek.
Wojtass    / 2015-03-23 21:50:55  / 
Wierć. Zawsze tak robię i działa. Idealnie napunktuj, poproś kogoś, żeby skorygował Ci z daleka prostopadłość trzymania wiertarki. Wiertarka dwubiegowa. Wierć na pierwszym biegu małymi obrotami co max 10 sekund wysuwając wiertło (usuwanie wiórów) i polewaj olejem z oliwiarki. Wiercenie oczywiście stopniowe. Zacznij 4mm. później 7mm, później 9mm. Więcej nie, bo pojedziesz po gwincie. Głębokość wiercenia nie więcej niż do końca nakrętki. Po wiertle 9mm spróbuj z kujawiaczka załadować w koło, powinno wystarczyć do zerwania pozostałego materiału w szpilce. I trzymaj pewnie wiertarkę, żebyś wiertła nie połąmał. Bo wtedy będziesz w czarnej dupie.
granadziarz_3M    / 2015-03-23 22:33:15  / 
Granadziarz, druknąłem to co napisałeś i idę do działać do garażu.
Curtis_Capri  
   / 2015-03-23 22:49:25  / 
Już miałem wiercić, ale udało się sposobne na maksymalnie odciągnięcie felgi i kręcie nakrętką. Na chwilę szpika się zblokowała i dało radę :)
Curtis_Capri  
   / 2015-03-23 23:23:28  / 
Podgrzać palnikiem gazowym,ciągnąć,kręcić.
eeeej, spokojnie przyrzad do sciagania nakretki juz masz - to koło, odkrec 3 nakretki i ciagnie jedna osoba kolo ( auto jest podniesione) a druga kreci kluczem w strone "odkrec" ta nakretke co nie chce. Przecinakiem to porozdupczasz wszystko wokolo
Classmobile / 2015-03-24 06:37:01 /
ale chujowo mi posty doladowalo, napisalem te rade i wyszlo ze to juz nikomu niepotrzebne ide do kata.
Classmobile / 2015-03-24 06:38:31 /
do kata na ścięcie? ;D
mishq (Mateusz G.)  
   / 2015-03-24 11:50:32  / 
chyba do kąta klęczeć na grochu ;)
aaannnd    / 2015-03-24 15:00:47  / 
albo do konta po grosz na bro...
