logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » SYSTEM SMAROWANIA GNIAZD ZAWOROWYCH DO LPG

SYSTEM SMAROWANIA GNIAZD ZAWOROWYCH DO LPG

WIĘC TO CO UDAŁO MI SIĘ WYSZPERAĆ PO WARSZTATACH TO NAMIAR NA PRODUCENTA :::
www.flashlube.com.au jest tam opisany specialny system (dozownik ) który podaje smar w płynie do np gaźnika (widziałem zestaw w Szczecinie u Bukowskich w serwisie LPG.)2 pojemniczki , które podłącza się do gaźnika z dozownikiem . 1 l oleju podobno starcza przy odpowiedniej regulacji na 1000 l paliwa ( gazu ) cena 0.5 l za 67 zł zestaw kosztyje 400 zł z vatem plus montaż kto zna ang wyczyta że jest to do starych silkików które nie są przystosowane do spalania stukowego , czyli jeśli masz miękkie głowiczki i masz jeździć na 98 oktanowym lub na LPG to to powoduje obniżenie temperatury spalania mieszanki w cylindrach do poziomu dopuszczalnego przez paliwo ołowiowe.Czyli przy sprawnym dbaniu o autko (olej świeczki i prąd oraz instalka Lpg )powinno to chodzić długo i bez problemów .Pozdrawiam czeka na wasze opinie i doświadczenia.

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-21 17:53:24 /


juz przez chwile myslalem ze to cos dla mnie, ale proste przeliczenie mnie ostudzilo: 1 litr tego srodka kosztuje ok.140zl -starcza na 1000 litrow gazu (przy zalozeniu ze wszystko jest ok) zakladajac srednie spalanie 13l gazu/100km prezjedziemy 7700km. empirycznie stwierdzilem ;-( ze miekkie gniazdka w glowiczce starczaja na 40tys km. -przejechanie 40 tys. na tym sprzecie kosztuje ok 730 zl (bez ceny zakupu urzadzonka)-remont glowicy kosztuje polowe mniej ;-((((((

konk / 2002-10-21 18:44:12 /


a przy okazji remontu glowicy wymieniasz gniazda na utwardzone, prowadnice wszystkich zaworow, zawory wydechowe i masz silnik jak brzytwa za jedyne 500 zl. a urzadzenie jest wtedy zbedne.

robert g / 2002-10-22 18:22:21 /


...czy byly silniki 2,0 v6 z utwardzanymi gniazdami zaworow, jak tak to jak to sprawdzic, bo chce kupic samochod z 82 2,0 v6, mozna to jakos sprawdzic po numerach?

witekz / 2002-10-26 13:11:39 /


Mam juz to zalozone od 2000 tys km sprawuje sie doskonale po tym czasie widze ze plyn dziala ( po 2 tys nie ma roznicy na zaworach)
Wada problem jak podpiac sie pod podcisnienia w silniku 2.8v6 na gazniku solex35.Oraz 2 wada plyn jest jednak spore zuzycie.
Jak ktos ma 2.3 v6 na gazie to niech zakladaja gazownicy mikser do gazu od poloneza z gaznikiem webera. Moje Capri na tym zestawieniu
lata jak glupie.Nie widac oslabienia silnika.Zuzycie gazu od 18 do 26 l lpg w moim przypadku.Ja polecam

BABALOO Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-15 14:00:18 /


mikser od poldka/fso i gaznik webera... ale chyba nie od poldka? ;) chodzi co o podwojnego (np. taki jak w 3.0?) od czego polecasz do 2.3/2.8 itp?

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-16 00:10:00 /


ja mam 2.0v6 z wysoką kompresją ale o twardości gniazd nic nie wiem a chcę pchnąć LPG możecie mi coś powiedzieć o tym ?

TOMEK "MIARQA" Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-12-17 15:28:59 /


jeśli masz "miękie" gniazda musisz liczyć się z częstrzą rególacją zaworów... jeśli jeździsz spokojnie i na przemian z benzynką efekt ten jest dużo mniej odczuwalny... jeśli planujesz jeździć tylko na LPG i "katować" auto na LPG. to regulacja będize czekać cię co 5 tyś km... i po ok 40-50tyś głowice do roboty...
jak już zajeździsz głowice to masz 2 wyjścia... załatwić drugie głowice w dobrym stanie i kolejne 40 tyś z głowy... lub oddać głowice do wstawienia gniazd: jest to koszt ok 50pln szt... (wstawia się tylko wydechy bo te padają) czyli zrobiebie 2 głowic będzie kosztowało ok 300PLN.. to rozwiązanie jest o tyle lepsze że odpada tak częsta rwgólacja zaworów... (tym razem co 15-20 tyś) i głowice starczają na dużo większy przebieg... prawdopodobnie do końca życia silnika :))

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-12-18 09:02:48 /