logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » kupowanie samochodu » ile kosztuję utrzymanie

ile kosztuję utrzymanie

Mam takie pytanie ile by kosztowało utrzymanie capri mk3 1.6 lub 2.0 r4
ile pali?
ile kosztują przeglądy ?
jak by to wyszło na lpg?
i ogułem ile kosztuje czy wystarczyło by młodemu biednemu uczniowi który zarabia w wakacje na czrnno ??? :))))

nOx Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-21 22:02:53 /


ja tez jestem biednym uczniem :( I z malutką pomocą rodziców ;) jak widać da się utrzymać :) A zwłaszcza jak zobaczą jak kochasz samochód.

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-21 23:02:28 /


nie kazdy rodzic taki dobry:))) moi nie wiedza o samochodach a nie zarabiam i mam :))) poprostu gloduje, sepie, pozyczam, sprzedaje , kupuje i jakos leci:))
co do 1.6 to nawet spox nie pali za duzo a nawet ciagnie:)) a jeszcze na gazie to juz super Eco:))
najwazniejsze jest chciec a reszta sie znajdzie jak nie to troszke poczekasz i tez bedzie. wane zebys mial bude w dobrym stanie, bo to kosztuje najwiecej:(( a silnik zawsze mozna wymienic, nie mowiac o pojedynczych czesciach, w sumie utrzymanie samochodu to dal nas uczniów jest drogie a co dopiero utrzymanie forda...ale jak juz go bedziesz mial to poczujesz to co kazdy z nas czuje zasiadajac za kierownica WŁSNAEGO Capri... nie do opisania:))
trzymam kciuki i nie poddawaj sie

Ps: moja pierwsza Kapryche kupilem w sumie majac 800zl a auto kosztowalo 2500zl reszte pozyczylem od kumpli z klasy:))) wszyscy sie bardzo cieszyli:)))

jagoolmk2 / 2002-10-21 23:10:24 /


dokładnie tak jak ty mówisz :) Ja mam juz długi na 2.200 :( ale co z tego Mam CAPRI :)))))))) i tylko to się liczy :)))))

spawn Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-21 23:18:13 /