logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Jakie luzy zaworow?

Jakie luzy zaworow?

Poszukuje danych na temat ustawienia zaworow w Capri mkIII 2.0 R4 NIEMCY interesuje mnie tez kat wyprzedzenia zaplonu

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-23 12:49:01 /


ludzie.... nie po to jest forum zeby tu przepisywac to co jest na stronie!!!
jest dzial garaz w nim silniki jak nie potrafisz korzystac z strony to sie naucz!
a tak to 100 pytan dziennie...
http://www.capri.pl/garage/engine-2000-r4.php
luzy:
ssacy: 0,20
wydech 0.25
Kąt wyprzedzenia zapłonu: benzyna ołowiowa: 8° ± 2° BTDC

litosci!!!!

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-23 12:54:34 /


sorki zapomnialem dopisac ze chodzi mi o info po zalozeniu instalacji gazowej

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-23 14:02:46 /


ssący - 0.25
wydech - 0.30
kąt wyp - podobno ok. 10 stopni

Szajba Dokładna lokalizacja na mapie / 2002-10-23 22:30:26 /


dzieki Szajba

Młody_wFe Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2002-10-23 22:31:17 /


Pytalem sie fachowca od gaznikoow ,ktoory powiedzial ze owszem na gazie silnir bedzie lepjej pracowal (minimalnie) ale przy odpalaniu na benzynie moze dojsc do bardzo szybkiego zuzycia silnika (chyba ze ktos bedzie jezdzil tylko na gazie to wtedy to moze miec sens)

Q_Back / 2002-10-24 13:11:00 /


dlaczego na gazie są większe luzy?

paras / 2007-12-08 18:36:47 /


Pewnie dla tego, że przy spalaniu na gazie występują większe temperatury .
Dla tego stosuje się twardsze gniazda zaworowe , częściej reguluje zawory , no i ustawia się większe luzy , gdyż przy większej temperaturze jest większa rozszerzalność materiałów .
Przynajmniej tak podpowiada mi logika .
Pozdrawiam

Jac Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-08 19:46:09 /


jakie większe luzy? zawory ustawiasz niezależnie od rodzaju stosowanego paliwa.
jak chcesz jakieś korekty to zapłonem sie pobaw. Większy luz zaworowy jedynie dlatego, że jak już głowice zdychają, i gniazda sie wypalają to luz sie zmniejsza. Ale to leczenie trupa, jak sie wypalają to trzeba utwardzić, bądź częściej regulować, a nie na rozregulowanym jeździć.

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-12-09 01:09:06 /


Zaworami tez mozna dokonac pewnej korekty. Na ciasniejszych luzach silnik moze miec troche lepsza gore (dluzsze czasy otwarcia).

Osobna sprawa, zeby w starym silniku zawory ustawic ciasniej niz mowi szczelinomierz, ze wzgledu na wyrobienie uderzajacych o siebie powierzchni.

pmx Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-12-10 09:43:31 /