logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » gaźniki » Motocraft 1V manual poszukiwany?

Motocraft 1V manual poszukiwany?

Witam , poszukuję manuala do ww. gaźnika , potrzebuję wyregulować automat aby się przepustnica otwierała bo cały czas chodzi na ssaniu. Z góry dzięki.

inSom / 2015-07-03 12:09:38 /


automatyczne ssanie w 1V to bimetal który steruje 2 cięgienkami : uchylającym przepustnicę oraz zamykającym górną klapę. Jedyna regulacja jest bimetalem kręcąc przystawką z płynem chłodniczym. Jesli Ci się nie załacza, to sprawdz : czy rozgrzewa się grzałka, czy nie zacięły się dzwignie lub klapka górna (często się zdarza) i czy masz dobrze założony bimetal. No i czy bimetal nie jest pęknięty.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-07-03 12:45:43 /


Witam , właśnie chodzi o ten bimetal . Czy trzeba go jakoś naciągać w sensie nawijać mocniej czy założyć w takiej pozycji jak jest oryginalnie.

inSom / 2015-07-03 13:17:02 /


Będę jutro w warsztacie gdzie mam Haynesa do tego gaźnika - zeskanuję co mam.

Konar / 2015-07-03 14:59:32 /


nie naciągać. ma wejść luźno w wycięcie. Ustawiać tylko tyle ile można przekręcić grzałkę.

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-07-03 15:17:16 /


mam coś takiego, jak chcesz to mogę zrobić zdjęcia i złożyć PDF'a

monti0 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-07-03 15:19:36 /


Ok , prosiłbym i dzięki

inSom / 2015-07-03 16:47:45 /


https://drive.google.com/file/d/0B1io6YrLi4QebDlleFNkTzFfQW8/view?usp=sharing

monti0 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-07-04 09:35:32 /


Ja mam to samo więc już nie będę dublował może :)

Konar / 2015-07-04 09:45:57 /


To bardzo prosty zabieg.To ważne! - zaczynasz na zimnym silniku! Zdejmij filtr powietrza. Odkręć śruby mocujące plastikową pokrywę ssania. W pokrywce jest na stałe zamontowany zabierak. Traf zabierakiem w oczko bimetalicznej sprężyny. skręć lekko śrubami I przekręcaj pokrywką zwijając jednocześnie spręzynę bimetaliczną do momentu aż poczujesz że klapka przepustnicy się unosi. Skręć na stałe w tej pozycji. Odpal silnik i obserwuj czy przepustnica się podnosi do pozycji pionowej. Jeżeli tak, to wszystko OK. Jeżeli nie to - masz uszkodzony bimetal. Działa- zgaś silnik i poczekaj aż ostygnie. Stygnący bimetal powinien powoli zamykać przepustnicę. Jezli nie - sprawdz czy cięgła nie sa zblokowane.
Powodzenia!

andi62 Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-07-05 10:32:19 /


Wielkie dzięki za pomoc.

inSom / 2015-07-05 11:09:48 /