logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » C3 -> N9 - Granada - lista "elementow"

C3 -> N9 - Granada - lista "elementow"

Witam

Planuje powrot z C3 do manuala N9 :-) Poczytalem troszke forum i chcialbym zrobic koncowa liste rzeczy potrzebnych do konwersji :-) Moj silnik to 2.3V6

Wiec tak:
- skrzynia N9 + sprzeglo + docisk + kolo zamachowe
- rozrusznik
- pedaly + linka sprzegla
- linka predkosciomierza
- przerobka tunelu srodkowego
Prosze o ewnetualna korekte (co nie potrzebne, a o czym zapomnialem/nie wiem)

Teraz mam jeszcze kilka konkretnych pytan:
1. Czy wal ktory chodzi z C3 podejdzie, czy trzeba zmieniac?
2. Kwestia gaznika - czy pozostaje taki sam i zmienia sie cos tylko z mocowaniem linki do kick-down'u? Chcialbym odsprzedac C3 w komplecie.
3. Czy skrzynie z Granady 2.8 ma takie przelozenia jak te z Capri 2.8? Czy 2.3 V6 nie bedzie za bardzo mulic, zakladajac ze mam orginalny most od 2.3V6 (jakie on ma przelozenie?) - zalezy mi bardziej na w miare sensownych przyspieszeniach, wiecej niz 130 raczej nie jezdze?

Pozdrawiam i z gory dziekuje

gogoad / 2005-06-24 00:05:52 /


Nie wiem czemu chcesz przerabiać środkowy tunel - to automaty zazwyczaj są większe. (chyba że chodzi o sam mechanizm z wodzikami).

Skrzynie z Granady generalnie były takie same - mogą sie nieznacznie różnić biegami od 1 do 3 np. dla silników diesla dłuższe 1 2 i 3 . To, że Granada jest cieższaaaaa od Capri kompensowali nieco krótszym mostem. 2.3 w Capri przeważnie ma most o przełożeniu 3,22 a Granada pewnie około 3,5 (3,44 czy jak mu tam) ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-24 00:11:16 /


Co do srodkowego tunelu: chodzi mi o sam otwor przez ktory wchodzi drazek - w automacie jest inny i chocby sama guma uszczelniajaca nie bedzie na to za dobrze chyba pasowac.

gogoad / 2005-06-24 00:21:59 /


Kolejne pytanie ;-)
4. Czy kolo zamachowe, sprzeglo, docisk, rozrusznik itp. sa takie same w silnikach 2.0/2.3/2.8 (o ile w ogole kolo zamachowe trzeba zmieniac przy "likwidacji" C3)?

gogoad / 2005-06-24 00:34:37 /


automaty mają mniejsze lekkie koło zamachowe - wiec jaknajbardziej trzeba od manuala.

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-24 01:04:57 /


a co do otworu to w automacie jest węzszy i wsteczny nie bedzie chciał wejść ... trzeba wyciść lekko lewą strone

black_consul Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-06-24 07:42:55 /


rozrusznika nie trzeba zmieniać
linkę prędkościomierza tez da sie dopasować
trzeba zmienić natomiast wał - ręczna skrzynia jest krótsza od automatu

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-06-24 08:17:26 /


a sie zapytam odrazu jakie przełozenie mam most od granady mk1 z silnikiem 1,7 (most oryginalny)

black_consul Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-06-24 08:23:43 /


reczna skrzynia jest dluzsza od automatu

Mysza liil (EM) / 2005-06-24 15:31:18 /


Na czym polega przerobienie linki predkosciomierza?
A rozrusznik podchodzi bez problemu czy trzeba cos kombinowac??

A... no i co z tymi przelozeniami mostu? :-)

Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi :-)

gogoad / 2005-06-25 16:49:04 /


Odswiezam watek i ponawiam w/w pytania. :->

Pozdrawiam

gogoad / 2005-06-28 12:42:39 /