logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » prz.napędu » Regeneracja tylnego mostu

Regeneracja tylnego mostu

Witam szukałem na forum ale nie znalazłem więc pytam. Jak uważacie czy regeneracja tylnego mostu ma sens pod wzglendem finansowym, czy moze lepiej kupic używke. U mnie cos zaczelo stukac i most wyje nimilosiernie. Co mam robic, wszystkie propozycje mile widziane.

Bridgestone Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-06-24 11:07:48 /


regeneracja niepewna jesli mocno wyje.
lepiej poszukac uzywki i przejechac sie na niej.

Kriss_MustangII / 2005-06-24 12:01:28 /


U mnie nic nie wyje, tylko czuć luz przy ruszaniu (takie stuknięcie), tak samo jak się wałem rusza. Czy to można w miare niedrogo zregenrować?

Piotrek PCK / 2005-06-24 12:41:13 /


mozna, masz luz do zredukowania lozyskiem, jesli bedziesz palowal na takim luzie to moga sie wyszczerbic zeby.

Kriss_MustangII / 2005-06-24 16:08:19 /


co do wycia to można spróbować zalać gęstszy olejem, Granadziarz tak robi i podobno daje efekty, ale jak zawsze zapomniałem jaki to symbol :), napisz do niego to Ci poda, myślę że warto spróbować na jakiś czas a drugi jak ma się kaskę zrobić w tym czasie na cacko :)

Rydzu liil Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-06-24 19:33:49 /


Nie wiem czy w Capri jest podobny patent jak w Granadzie bo Granda ma tył i przód niezależny, w każdym razie u mnie też zaczeło stukać niemiłosiernie i okazało się że to luz na wielowypuście pomiędzy dyfrem a przedłużką do wału praktycznie nie do naprawienia lub naprawa nie opłacalna. Chciałem kupić używkę dostałem paczkę i to samo wyrąbany wałek, przy kupnie używki radzę dobrze się jej przyjżeć ten luz na wielowypuście idzie wyczuć organoleptycznie gorzej z buczeniem samego dyfra. Co do buczenia można jeszcze się pobawić dać do ponownego ustawienia kółka zębatego względem tarczy słonecznej i ponownie ustawić wstępne napięcie łożysk według danych producenta ale tego nie zrobi byle klamizera w zapyziałym warsztacie, bez sprzętu zapomni. A takie warsztaty, które mają sprzęt to się już cenią. O ile już ząbki na tyle się nie zjechały że nic z nimi nie da się zrobić. Także polecam kupno używki:)

Pankol / 2005-06-24 23:46:03 /


Kriss: A możesz to jakoś napisać tak bardziej dla laika ;) Da się zlokalizować ten luz/łożysko po zdjęciu dekla z mostu?

Piotrek PCK / 2005-06-25 12:41:10 /


Ja powiem tyle - regeneracja mostu to straszne koszty.
Dobre złożenie wszystkiego razem później to droga robota dla naprawde dobrego fachowca.

Najlepiej kupić dobrą używke jeśli jest taka możliwość.


Szkoda że nie da sie kupić całego koszta z satelitami , słoneczka i wałka atakującego - jako nówki zamiennika. Widziałem troche takich w Anglii, ale niestety nie te przełożenia (zazwyczaj od około 4,4 do 5:1 wiec strasznie krótkie).

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-06-25 13:53:42 /


siemka czy ktoś korzystał z takiego środka do mostu albo skrzyni - Ceramizer ??
Jakieś doświadczenia uwagi ??
http://allegro.pl/ceramizer-cb-skrzynia-biegow-reduktor-tylny-most-i2626968439.html

Jarzab Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-10-08 16:52:16 /


Trociny wychodzą taniej w przeliczeniu na kilogram, a efekt taki sam.

Konar / 2012-10-08 17:37:02 /


Ha ha ha. Widocznie jako dodatek do diesla się słabo sprzedaje, stąd nowe zastosowanie :D
Ciekawe kiedy zaczną sprzedawać to jako dodatek do sosów i herbaty? :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2012-10-08 17:44:53 /


a ja to kiedyś zalałem do 2,9 kupionego za 200zł ;)
I po zastosowaniu tego cuda trochę jakby mniej stukało panewkami i przejechało do wyjęcia silnika ponad 1000km, co o tyle dziwne, że jedna z panewek korbowodowych wypadła sobie do miski a pozostałe były pozażynane całkowicie.
Więc może faktycznie zmniejsza tarcie ;D

michalch83 / 2012-10-08 19:09:10 /


tak działa jak turbinka kowalskiego :)może by się to sprawdziło dodając to do nowego mostu żeby przedłużyć jego żywotność

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2012-10-08 22:33:10 /